Wednesday, January 19, 2011

~Pasal Lagu Senyum~

kacak luar
kacak dalam
kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak mesti senyum sekali
kalau kita senyum
semua orang berjangkit
bila semua orang senyum
dunia tiada penyakit

Penah dgr lagu itu?
Lama da nak carik. Tp terlupa saja.
So, ari tu masuk blog ain napak dia citer pasal lagu ini.
Tingat terus nak carik lagu ini dan liriknya
Catchy song. Ai loike.

Tp malas nak tepek lirik. Makan satu mukasurat plak.
Panjang nau liriknya.
Siti Nurhaliza suma masuk.

Tkpe yang penting...
senyum
tak perlu kata apa apa
senyum
tak perlu kata apa apa
senyum
tak perlu kata apa apa
senyum
tak perlu kata apa apa



p/s : senyum la..esuk kan cuti... miahahaha... ai loike..ai loike... :)

5 comments:

Anitadahahs said...

suke jugak dengan ini lagu walaupun mula-mula macam tak besh dengar. Tapi lirik die berkesan!

oke-oke jum senyummmm... ;)

AiTotYati said...

akak,

lagu ni Ai nyanyikan pada enJekjek kalau dia tengah sedih.

hehehe

ejaMaria said...

suke gak lagu ni... Luqman cakap senyum tu 'teyum' ;p

Okid said...

ye lagu nie mmg best..za dh siap cr dh pn lagu nie..dh donload..akak nk ke..?ke akak dh dapat..?

PUANSTOBERI said...

anita :
Liriknya pjg nau. tp mmg bes. sker :D

Aitot :
Waa..lomantik lah ada main nyanyi nyanyi. ngeee :P

Maria :
Tehehehe. Tenyum eh :)

Okid :
Dah dpt Za. Tingat tu trus la d/load/ Hihi :D