Monday, May 6, 2013

See U Again, PRU

Assalamualaikum.

Amacam?
Puas hati?
Tak puas hati juga?
Blackout?

Taktau nak kata apa lah.
Ada sesuatu yang aku tak boleh nak hadam.
Tapi tak boleh diluahkan.
Bak kata kawan aku "they are united, we are divided"

Terpulang lah pada memasing.
Memasing ada pilihan.
Semalam gmbr jari paling 'trending' kat instagram.
Kat FB, cerita Bangla paling mendapat tempat.

Apa pun, kita dah menjalankan tanggungjawab kita.
Kalo panjang umur, kita jumpa lagi 4 atau 5 tahun akan datang kan.


Screen shot full result P n N tpt aku mengundi.
Hurmmm......

Keputusan Rasmi PRU13 : http://www.myundi.com.my/

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

Moning sis
singgah pagi isnin :)

Sue-Rya Qistina said...

saya pilih keamanan, kestabilan dan kemajuan di Malaysia. cuma org Melayu kena bersatu. keputusan agak memeranjatkan walaupun gelombang biru menang lagi utk memimpin negara. melayu harus bangkit!

Qhaifa Nur said...

pilihan kita yang pilih..redha
sama dengan Sue..pilih keamanan

Nad MamaZN said...

Saya kenal sape kawan akak yg kasi kata kata tu hihihi...
Moga malaysia trus aman.. =\

::EIDA:: said...

malas nak komen. undi je. hahahhaha

Chekgu Azrine said...

Setuju sgt psl they are united..we are devided..cnth kt penang dh blh nmpk..huhu..melayu mudah lupa..

PUANSTOBERI said...

HANUM :
:)

SUE :
Seme orang camtu. Seme orang nak keamanan. Tp kita jgn terlalu ikut kata hati.


QHAIFA :
Seme orang nak keamanan, tp kita perlukan juga perpaduan. Perpaduan berlandaskan ajaran Islam.

PUANSTOBERI said...

NAD MAMAZN :
Hihi. Simple tapi bermakna. Kan?

EIDA :
Hurmm... :(


AZRINE :
Tu la pasal. Sedih rasa.