Thursday, May 30, 2013

Edisi NuffnangX to Imotiv


Takde dah NuffnangX ek?
Sebelum aku nak cuti panjang tu ari ada le napak emel ni. Tp aku tak sempat nak baca. Lagipun time tu macam kelam kabut nak settle keja bagai. 

Ada try nak masuk NuffnangX (kat phone) tp da tak bule.
Lps tu update aplikasi. Baru lah boleh.
Da tukar Imotiv rupanya.

Bagi aku, aku lagi suka. 
Lebih mesra pengguna. Eceh!
Bes, gmbr pun lawa.
Senang nak baca update blog orang yg kita follow.

Oh. Imotiv ni pun cam nuffnangX yer. Kena follow blog memana kita nak follow.
Since aku mmg da ada akaun NuffnangX , aku terus je lah dgn blog2 aku da follow. Dan sempena aku bed rest ni, aku follow lagi blog2 lain juga. Dan mostly blog aku follow tu adalah bukan dari kategori blog yg mmg aku follow kat blog ni. Eh.Faham? Tak faham? Huhu. Maknanya blog2 yg selama ni aku as silent reader. Yg aku tak follow pun blog mereka. Jadi kat Imotiv aku follow.

Jadi, meh la install IMotiv nih.
Utk android kat PlayStore lah.
Buleh baca artikel Nuffnang publish ni kalo nak tau lagi - IMotiv
Bes. Siap bule tap utk love gak. Ala...cam instagram tu. Hihihi.
Ni Imotiv aku.

Install la wey..apa guna talipon canggih2, kalo tak guna kan aplikasi yang ada. Takkan asik main game yg kena mintak tlg ngan orang utk naik level tu je. Hikhikhik.. *oke lari nyuruk bawah meja..eh, tak bole plak..sakit perut..hihihi*

4 comments:

Anum said...

jom install

shahrilhakime said...

errrr...... nokia tige sekupang macam awok tak bulih le nak donlod..... ooo ini rupenye imotiv...awok ingatkan apekebendenye...........

suwara entertainment said...

hehe..aritu ada install, tp uninstalled semula sbb mcm x gunapakai sgt pun

aziazib said...

xinstall sbb tepon xcanggih... hihi