Tuesday, May 28, 2013

Batuk Selepas Pembedahan

Yang paling hazab lps operate adalah batuk.
Kata orang batuk ni sbb bius tak abis kuar lagi.
Lantas, aku carik artikel berkaitan.
Dan aku cut n paste menjadi textgram dan dimasukkan ke instagram.

Ha..ada kebaikan batuk pas operation nih.

Ini petuanya. Pemuda? Pemuda harapan bangsa.

Cara-cara nk batuk pun ada.



Utk rujukan bersama.
Yer, aku tahu ramai di luar sana ada pengalaman melahirkan anak melalui proses pembedahan.
Tapi, ini aku amik yg general.
Tak kira operate apa pun.
Mana dah familiar tu tak pe la.....

Full article, credit : http://surgery.about.com/od/aftersurgery/a/How-To-Coughing-After-Surgery.htm

5 comments:

Anum said...

moning sis

Masya said...

adk saya baru lps bersalin dlm pantang operation jgk, tq kek da.. kongsikan info mcm ni.. blh sy bg tahu adk kalau dia batuk..

suwara entertainment said...

tak pernah tau pun sebelum ni kekda. thanks for sharing. semoga kekda cepat sembuh ye. take care!

Qeela said...

Salam..artikel yg menarik :)
mmg betul psl batuk tu and care2 batuk tu. sy dh laluinya jugk :)
baru jumpe blog ni and terus follow :)kalau boleh nnt follow la balik ye? and jemput singgah :)

https://ourrandomrainbow.blogspot.com

moge cpt sembuh! :)

aitotyati said...

salam kekda.

habis Ai geledah sume entry kekda yang berkaitan dengan laps ni.

tqvm for sharing ye kekda
tcare n get well soon