Wednesday, May 15, 2013

Ku Percaya : Siti Nurhaliza


Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
Tidak hati ini
Semenjak dari mula
Ku yakin ada cinta
Cintalah yang memungkinkan segala
Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti
[Chorus]
Pandang-pandang alam ini
Sambil pandang difikiri
Mana bumbung langit tinggi
Mana lantai bumi
Tiap satu yang terjadi
Tidak mungkin tersendiri
Cuba cari jawapannya andai meragui
Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
Tidak hati ini
Semenjak dari mula
Ku yakin ada cinta
Cintalah yang memungkinkan segala
Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti
[Chorus]
Pandang-pandang alam ini
Sambil pandang difikiri
Mana bumbung langit tinggi
Mana lantai bumi
Tiap satu yang terjadi
Tidak mungkin tersendiri
Cuba cari jawapannya andai meragui
Pandang-pandang alam ini
Sambil pandang difikiri
Mana bumbung langit tinggi
Mana lantai bumi
Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
Tidak sia-sia aku diuji
Ada hikmah yang pasti..
Sejak mula ku percaya ada cinta
Cinta itu memungkinkan segalanya
Cinta suci yang abadi

7 comments:

ch@ said...

Melodinya best kekDa. I like.

eKa said...

Amboi berlagu laguan la pulak kakak aku sorang ni

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah pagi :)

Sue-Rya Qistina said...

lagu yg mmg menusuk kalbu...
dulu selalu karok lagu ni. kikiki

Masya said...

ku percaya ... lirik yg di bold purple tu.. punya maksud tersirat ...

Phat said...

haha kak ida..tp jgn risau mesti ada punya sebab senarai tu dari paper sinar harian..mesti nak short2 kan ayat..+positif hehehe...apa apa pun tunggu pukul 4 ye

::EIDA:: said...

haaaaaa... macam ade yang tak kene je dgn lirik yang diboldkan ituew.... hmmm