Monday, January 7, 2013

Nureen Headscarf by Poplook : Tiba tiba

Haha.
Ini mmg tiba2.
Tgk emel dari poplook masuk.
What's new?

Oh. Ada jual tudung plak.
Byk kali tgk yg ni.

Cam nak beli je.
Tp reti ke pakai nih. Beli memahal tak pakai kang sgt rugi.

Jadi, beli yg simple ini je dulu.

Tak penah ada lagi tudung gaya gini.
Rasa kat Radiusite byk kan tudung camni.
Tatau lah kain jenis apa. Belasah je lah. Napak cam senang je dia gaya kan.
Udah la aku ni style tak pakai anak tudung. Kang bersembur2 plak anak rambut kuar.

Mmg tiba2.
Ini bahaya bila boleh bershopping hanya dari tpt duduk.
Haih (T____T)

7 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, hehe. cantiknya tudung! handmade ke? kalau mahal dan mampu beli, takpelah. hihi. sheila selalu pergi jalan tar, beli murah2 pastu banyak sekaligus. hihi. puas hati :)

Anum said...

comelnya

miza yusof said...

cantik kombinasi warna :)

Lynn Hamzah said...

ehhh...dah ada jual tudung ek kat poplook...

Masya said...

WARNA WARNI... TAKDA JUGA KOLEKSI MCM NI... KALAU SEMPAT MAU JUGA JENGUK HIHIHIHI... SHOPPING DR TEMPAT DDK SEGALANYA DIHUJUNG JARI

::EIDA:: said...

Jangan kekda.. jangan... hikhi

Zana Adieyza said...

cantiknya tudung tu..!!