Thursday, January 10, 2013

Edisi Me-Release Stress : Swim

Grrr... dah 3 hari tak jadi nih.
Balik je hujan. Nak g malam, ada yg menggigil demam plak.

Harap2 hari ini jadi. Baik nampaknya cuaca tu.

Salah satu 'method' utk ilangkan stress skrg ni. Lagipun oke juga. Kasik jantung bergerak sket kan.
Walo tak reti berenang, tp sokay la, sbb makin lama dah buleh lama menyelam dan mengapungkan diri. Boleh la pegi Redang/Krabi lagi utk snorkeling (Krabi tak bes.. Redang lagi bes!)
Ceh! ada hati lagi.. dah la... malas nak plan cuti lagi slps dah burnt tiket nih. (T____T)


p/s : Nak beli pelampung ikan jaws la seketoi. Anak buah/budak2 datang senang dah ada mendalah tu. Tak pun bola pun oke lah.

9 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, bestnya boleh buat kuak lentang ;p

ieda said...

bestnya akak.tension2 je terjun dlm ni.hehe...

myfara FLK said...

nak tumpang terjun kolam boleh..

Suwaibah YS said...

umah kita dkat ni...boleh la tumpang mandi sekali..hahahha

ejaMaria said...

yeay...yeay... nak join piknik... :p

Cik Awin said...

syok oo...tensen je, terjun swimming pool ;)

::EIDA:: said...

bilalah agaknye ida nak terjun dalam tu...huhuhuhhu

PUANSTOBERI said...

SHIELA :
Ahahaha... tak reti nak berkuak2 shiela..jalan je dlm kolam tu. Hahah.


IEDA :
Aaa.. hikhik..


MYFARA :
Mai la.. hikhik

PUANSTOBERI said...

SUWAIBAH :
Ya.. gimme a call je bila pree. hikhik



EJAMARIA :
Jom..kita piknik tepi kolam


CIKAWIN :
That's it.. bes..


EIDA :
Hikhik.. nati la 1 sweet day kita terjun ya.. hihi