Tuesday, January 1, 2013

Edisi 1.1.2013

Selamat tahun baru 2013.
Permulaan yang tak berapa nak bagus.
Tapi takpe lah.
Memang camtu lah kehidupan kan.

Banyak dugaan yang melanda.
Ingat nak buat entry wrap up, tak sempat dah.
Takpe lah.. biar lah dia duduk dlm draf je.

Apa pun, moga tahun ini mmbawa lebih kebahagiaan  dan kegembiraan.

11 comments:

myfara FLK said...

Selamat tahun baru 2013

sweet tooth said...

Slamat Tahun Baru Pn Stoberi :-)

AdiaLuze said...

Assalammualaikum sis ..

Walau apapun dugaan yg sedang dihadapi, semoga Tahun 2013 ini memberi yang lebih baik dari 2012 dan yang sebelumnya .. In Shaa Allah .. Amin ^^

Lynn Hamzah said...

happy new year kak...

Cik Awin said...

slmt tahun baru kak...

cikbedahlaser said...

semoga tahun 2013 lebih bersinar dr 2012... dberkati n drahmati allah... dipermudahkan segala urusan...

selamt tahun baru

♥ ROS ♥ said...

selamat tahun baru kak.. biasalah kkdg mood memula ni down skit.. :)

::EIDA:: said...

Samat tahun baru kekda !!~

eKa said...

sama lah eka kekda. sambut 2013 dgn pelbagai dugaan.sedih.hilang mood blogging. balik je dari bercuti, dpt berita sedih.ntah ler. ujian utk mendekatkan diri eka dgn NYA

eKa said...

oh ya.. selamat tahun baru :)

ch@ said...

Ingat lagi entry wrap up thn 2011. Slow2 je kekDa.