Wednesday, January 23, 2013

Edisi Movie : Juvana


Lama tak tgk wayang dah.
Rasa nak tgk ini.
24 Januari-esok- is cuti. Jadi buleh tgk yg "Se-Awal Burung" punya. Hihi. Kalo rajin nak bgn awal la. Sbb rasa cam malas ja. Hauhauhau.
Nak g tgk tpt yg dkt ngan umah ja. Walo rasa cam tak bes je MBO tu. Sesekali tak mengapa lah. Malas nak masuk tetgh KL tu.
Sesekali. Layan je lah. Byk pelakon diminati dlm tu.

Mmg lama sgt dah ni tak menonton movie.
Sbb citer skang cam terhapa je. Tgk tajuk je dah takde selera nak tgk.
Wawa Semput??
Heh!
Buat tajuk ilmiah sket boleh tak?
(eh. tp Adnan Sempit yg tajuk tak ilmiah pun aku tgk jugak ye dok?? Hawhawhawhaw)

7 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak reen, sheila tak sabar nak ajak suami g tengok movie ni. dia kemain eksaited hehhe

Anum said...

macam best nie

Umaira Umar said...

actually, admire sgt dgn pelakon2 Juvana nih...

Nad MamaZN said...

Selamat menonton!
Kami takde harapan la nak tgk citer camni
Huhu
Kartun jk yg bleh...

Ps: kak, tempoyak masak, maknanya wat masak lemak la ek? Ke cane?

Nory Zoulkefle said...

lama tak tengok "botak"...hehe

Sue-Rya Qistina said...

samalah ngan saya kekda, dah lama x tgk wayang. selalu tgk wayang pun cite kartun sbb layankan anak2. mmg betul pun, tajuk je ntah pape kdg2 tu. pastu asyik2 cite hantu. huhuhu.

::EIDA:: said...

botakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk