Monday, January 7, 2013

Edisi Menebuk Dinding

After 5 months pindah baru dpt menebuk dinding.
Punya la tiada masa kami ni.
Entah la kan. Aku rasa sejak pindah ni, kami macam takde weekend dah.
Sbb drill tak buleh hari Ahad. Dia boleh weekday je smpai kul 5pm.
Tp Sabtu dia bagi juga la. Patut smpai kul 1pm je buleh drill, tp takpe lah. Ramai je drill smpai kul 5pm. Rumah camni, pelbagai prosedur kena ikut. Terpaksa lerrr....

So, hari Sabtu retu baru berkesempatan nak mendrill bagai.
Gantung frame, ayat Quran bagai. Kalo tak, jam pun sandar kat dinding ja - kesiannn...

Tu pun ada lagi tak buat.
Takpe lah. Nati nxt time buat.

Hasilnya, habis satu rumah berabuk.
Dan kena mop keliling rumah.
Oke la tu. Lama sgt tak mop dah. Huhu.
Nampak pelik ke jam ni?
Patut susun rapat sket bagi napak ilustrasi bunga tu kan.
Tp takut dah nak suruh tukang drill tu ubah-ubah. Penat dia manjat tangga.
Bukan sng plak tu nak suh dia drill2 neh. Tu pun drill pinjam kat ayah dia. Muehehehehe.
Tkpe, nati beli sendiri. Hok jenis yg siap ada karung habuk tu. (-_-")

11 comments:

Anum said...

ok apa... anum suka susunan nie

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak. cantiknya rumah! pandai deko. hihi. biasalah baru pindah kan. sheila pun dah 7 bulan baru ler lengkap sikit demi sikit barang kat rumah tu :)

Teratak Hami said...

Cantik jam tu. Unik!!!

::EIDA:: said...

Eh same pulak situasi kita kekda.. Tebuk menebuk kerja sang suami, pinjam drill si ayah.. hihihihi...

Nad @ MamaZN said...

Cantek dh umah kekda =)

Chekgu Azrine said...

Syiok dah ada umah sndiri..kita bilala ni?

AiTotYati Mat said...

takpe kekda, nanti birthday kesayangn hadiahkan set Black&Decker. berbaloi2

:D

Zana Adieyza said...

cantik!! bila dh siap gantung semua tu, mesti lagi berseri rumah kekda!!

izfanora said...

tgk org hias2 umah ni, buat hati rasa xsbr nk ada umh sendiri.. bila r mampunya.. huhu..

cantik dah tue. seni mmg macam2.. heheh..

Sue-Rya Qistina said...

cantik sgt!

Cik Anita said...

lama dah tak singgah...hee

oke apa jam tu susun camtu.. nampak nice!