Sunday, March 27, 2011

~Pasal Asik Asik Video Seks~

Hehari ada pasal tu.
Naik rimas pun ada.
Retu liwat-liwat-liwat.
Skang ni video seks-seks-seks plak.
Kat paper, kat berita tv, kat  berita radio. Haish.
Tu mujo aku  ni jenis bkn baca sgt blog politik ni. Kalo tak lagi haru.

Abis kalo nati anak tnya
"ibu, video seks tu cemana?"

Apa nak jawab?????

6 comments:

a.samad jaafar said...

PNSTOBERI wehhh..
deme doh ghato..udoh gheghayan.. lantok di deme laa..hihihi.. errr.. paham ke apa saya labunkan tu ???

E K A said...

ha'a ae...canne nak jawab kalu ank tanya camtu.actually eka pun nyampah dgn dunia politik.ko kata aku , aku kata ko.lansung tak melambangkan ciri2 kepimpinan

PUANSTOBERI said...

Yob Samad :
Bahasa mu terlalu tinggi sehingga hamba tidak memahaminya. Teheheheh

Eka :
Rimas oh. Menda2 dalam kain abis di jaja skang ni. Apa nak jadi..apa nak jadi.. (trus nyanyi lagu SM SALim)

anie said...

betul2 naik menyampah..macam xde benda lain diorg nak sibukkan..asik video tu je..

cikbedahlaser said...

bosan.. skip..skip..

PUANSTOBERI said...

Anie :
Kan...skang mmg zaman terbuka, tp smpai hal dlm kain pun nak buka, mmg tak kuwasa la kan.

CBL :
Oke..next station :D