Thursday, March 8, 2012

SBPA : Batal dan Kekal

Kredit : Mymetro
Dah merata-rata kuar berita ini.
Padahal yg pegi perhimpunan pun tak balik lagi dari Putrajaya sanun.
Hahahaha. SBPA dibatalkan. Kekal SSM. Apa yg berkuatkuasa 1 Jan retu takdak la.
Oke gelak lagi.
Hahahahhahaa.
Lagi gelak.
Hahahahhahahahaaa.....

Dah.
Malas nak komen apa-apa.

Oke, skang tak payah dah menyimpan angan-angan nak gi Golkos. Golkos Morib?? 
Pun malas.
Ahahahhaahaaaa... sambung gelak lagi.

*seme kat opis ni napaknya dah riang gembira. Haa... gaji da naik ni, sila buat keja ngan penuh dedikasi yer. Jgn nak ci ngelat je yer. Gaji naik, tanggungjawab pun kena naik juga yer.



5 comments:

Anum said...

terima je la
hehehe

ejaMaria said...

pasrah...

Sue-Rya AQ said...

syukur alhamdulillah..ade jugak kenaikan dr diorg kekalkan.. :)

Zana Adieyza said...

ada yg puas hati ada yg x puas hati.. adatlah tu kan.. apapun, tetap kena keje mcm biasa & tingkatkan prestasi dr masa ke semasa..

PUANSTOBERI said...

ANUM :
Pasrah.

MARIA :
Yep..pasrah..

SUE :
Ada la... jadi, pasrah...

ZANA :
Org yg naik gaji byk tu..yg dok bising tu ari,.sila ler buat keja byk gak. Huhu