Friday, March 2, 2012

Perihal SBPA : Bulan April

Gaji SBPA bulan April kah??
Tak tau lah. Kita tggu dan lihat je lah.
Ce baca ni dulu
Kredit : Berita Harian

Sekerat je aku amik sbb bawah2 nyer takde dah kaitan ngan SBPA.

Jadi, harap bersabar yer seme.
Lagi lewat lagi bagus kan. Sbb pelarasan lagi banyak.
Haha.
Tp tetiba seme barang naik lak kang.
Apa kes???

So, bleh la gi Gold Coast Morib dpt pelarasan tu ye?
Kui kui kui kui.
Ceh. Ada je menda nak dibuat. Simpan dalam bank lagi bagus. Kasik dia beranak ranak (^_^)

4 comments:

::EIDA:: said...

Eceh.. kalau betul.. Sewa umah ida dah naik dah lama daaa... Pasal SPBA la ni.. Tuan rumah kata, nnti uols gaji naik.. ceh! Padahal belum naik lagi!! gedikkk....


*tetiba emo kat blog kekda lak.. hihii*

Anum said...

harap2 la kan

Lynn Hamzah said...

x sabar nak tunggu pengumuman tu...harap2 berbaloi la...

PUANSTOBERI said...

EIDA :
Tu la tu. Blum apa2 seme la dah naik

ANUM :
Ada..Insyaallah....

LYN :
Harus la...tp kalo kurang dari tu ari... haaaaaaa