Monday, August 30, 2010

~Selamat Hari Merdeka ke 53~

Aku da tulis elok2 pagi td.
Aku da ejas bebaik siap dgn nama PM dari yg pertama smpai la yg skang.
Aku da masukkan gmbr baekk punya.
Tup2 bila aku nak publish dia mcm hang gitu.

Hangin. Hangin. Hangin.

Aku tatau pasal. Aku guna mozila masa tu dan dia mcm giler. So, ni bukak kat IE.

So, aku ucapkan lah Selamat Hari Merdeka pada suma rakyat Malaysia.
Dengan ucapan cliche - Merdeka kah kita?

Esuk ada budak opis aku termasuk clerk aku jd petugas khalayak kat Stadium Putra.
Yg kena pilih adalah dari staff baru keja kurang dr 3 tahun.
So, aku terkecuali. Hak hak hak.

Petugas Khalayak ni bukan yg buat persembahan tu.
Tp just meramaikan majlis katanya.
Sian kena bangun sesubuh buta. Kul 5 da kena kumpul kat opis.
Tkpe la kan. Seb bek mgt bek ati nak kasik nasi lemak ayam rempah (tssk..terliur) utk sahur secara berjemaah dlm bas. Hihi.

Ok. Once again. Selamat Hari Raya Merdeka

2 comments:

ejaMaria said...

hoho... patriotik nyerrr...

PUANSTOBERI said...

kalo tak, postnya lagi patriotik. tp sbb blog wat hal jadi la cemni jer