Friday, August 6, 2010

~Pasal Mali Cove~

Rasanya sapa yg take part dlm contest Sony My Water Moments dulu tu suma dpt invitation utk ke My Water Moments with TX5 kat Mali Cove, Sunway Lagoon esuk (Sabtu).

Aku pun pasan emel dari NN ni masa cuti kat umah lps balik Bandung tu. Dia terselit celah2 emel Fesbuk yg berlambak tu. Maklum la, tak masuk 3,4 ari mmg melambak la kan. Segala yg org tag, reply komen segala kan. So, klik emel NN tu dia ada tulis gini.

Jadi aku pun respond lah ke emel tu. Apa yg dia nak aku kasik je. Tk pikir pun dpt. Yelah..1st 50 yg antar emel. Itu da pukul brapa. Sure ramai da anta.

Skali berdesup tak lama pastu dia reply. Dia kasik gini :


Umm..pikir2 jugak sepjg pg smlm. Nak confirm kan ke taknak. Sbb aku tak sgka lak termasuk dlm first 50 yg anta emel tu kan. Lagipun tak penah oih joint xtvt Nuffnang. Aku ckp kat my dear pagi tu sblm gi keja yg aku dpt invitation ni sbb aku masuk contest tu dulu. My dear tau la aku masuk that contest. So, ptg smlm aku confirm kan lah attendance aku.

So, ari ni aku search la Mali Cove ni celah bedah mana kat Sunway Lagoon tu. Pun ter kompius juga. Free entrance ke? My dear kata apa guna dia invite kalo dia tak bagi pree. Iye juga kan. So, gugel Mali Cove jumpa lagi ramai2 blog lain yg post entry pasal event ni. Post kat Anak Perak nyer posting. Tnya dia pree ke. Dia bagi jawapan gini

Dear Reen:

wslm.klu bayo sendiri saya pon x ingin g.

Ngeh ngeh ngeh. Lebey kuang my dear nyer jawapan jugak la.

Ari ni baru aku pasan rupanya ada gmbr ni kat 1st emel NN tu. Aku tak click pun kat image display tu.

So, aku tatau plak kena antar detail peneman kita. Aku tak antar. Takpe kut. Sbb dpt je emel reply confirm. Eh. Tp da confirm dia tak reply balik pun. Mmg cemtu ker?

Pehtu tgk blog yg posting2 pasal event ni adalah blog yg senior2 dan glamer dah. Cena?? Huhu. Nati terasa blogger yg kerdil lagi tak tegar pula. Ngeh ngeh.
Tp apa salahnya kan. Sesekali bersosial, bertemu rakan baru.

Syiok jugak kan. Lama dah aku nak pi Sunway Lagoon ni. Asik tertangguh je. Mentang la dkt kan. Mmg kalo tpt dekat kita mesti kata "takpe..nati2 buleh pegi". Last pegi..umm..bila tah. Ada la 15 thn yg lampau kut. Masa tu baru nak femes la theme park nih. Blum ada kat tpt2 lain. Ikut kak ipar aku yg keja BSKL masa tu buat family day kat sana.

Errr..nak pakai baju apa ni. Sbb dia kata there will be lots of 'wet' activities. Umm..perlu beli bikini kayak gini ya??
(ini bikini paling sopan yg aku temui bila aku type "bikini" kat gugel imej).