Saturday, August 7, 2010

~Pasal I am Sam~



http://www.celebritywonder.com/wp/Sean_Penn_in_I_Am_Sam_Wallpaper_2_1024.jpg

Sedih giler citer ini. I am Sam. Lama da citer ni kan. Thn 2001. Setlh hampir 10 thn baru aku tgk. Mmg ketinggalan zaman lah. Mmg penah dgr citer ni tp berkesempatan nak tgk. Dakota Fanning tu pun da jadi gadis cantik skang nih.
Citer seorang ayah yg terencat akal tp berusaha utk mendapatkan hak penjagaan anak perempuannya.
Series berderai2 air mata aku tgk.
Apa..ingat insan istimewa ni takde perasaan ker?

Sedih nya...

Suka dgn ayat ni ms Sam bg statement kat court - Sy cuba memberikan yg terbaik walau tidak sempurna.

Perasaan bercampur aduk ketika menonton citer ni.
Teringat arwah ayah yg sgt menyayangi aku. Yg tak pernah sekali pun menolak apa jua permintaan ku. Dan sentiasa memenuhi apa yg aku perlu kan. Rindu ayah...Al-Fatihah.
Dan perasaan utk merasai nikmat sbg seorang ibu.
Apakah aku berkesempatan utk menyayangi seorang insan yg bergelar anak

Umm..hasilnya bengkak2 mata pi event Sony TX5 at Mali Cove, Sunway Lagoon.

2 comments:

reena said...

Dah lama nak tengok cerita ni tapi tak tertengok lagi!

PUANSTOBERI said...

Reena,
sila lah tgk kalo ada. Mmg best dan sgt sedih. Hu hu hukk..