Friday, August 6, 2010

~Pasal Potluck~

Haha. Waktu kejadian adalah tak smpai sejam yg lalu.
Haha. Laju2 amik gmbr. Laju2 apdet gmbr.
Dlm FB pun dah ada.
Ngeh ngeh ngeh.

Bukan apa. Aku nak selang seli kan citer Bandung ngan citer2 lain.
Kut tak kang muntah plak org asik baca citer Bandung je.
Nyampah rasa kan?

Ini adalah potluck bhgn aku sempena sambut puasa.
Our Bos suh bawak makanan sendiri2. Nak rasa air tgn anak buah dia katanya.
Ekceli derang plan ni ms aku kat Bandung sanun.
Then 4hb masa aku cuti tu, Rinie call gitau kata nak kutip duit, nk buat potluck ari Jumaat.
Aku suh bagi je 10inggit yg duk kutip2 tu.

Unit aku da decide nak buat mee kari.
Ada yg celur mee, goreng tauhu, buat kuah dll.
Smlm masa derang tnya "akak nak buat apa?".
Aku kata .... "malas..taknak buat apa?".
Abiss....takkan nak celur toge semata. Dah. Sekali sekala dtg trus makan je tak buleh ker?.
Ngeh ngeh ngeh.

So, td waktu lunch makan lah makanan suma tu.
Aku makan laksa n nasik.
Lauk adalah membanyak.
Laksa sedap. Laksa Kuale. Hehe. Laksa Kuale (Kuala Kangsar) tu kan pakai tepung beras. Lama tak makan dah. Dap. Nom nom nom.

Ok, jum tgk gmbr.

No comments: