Sunday, August 15, 2010

~Pasal My Follower~

Eh....cop..cop...
Saya baru ter perasan. Follower ke 50 saya.
Haha. Ok..mmg kecoh la, org ada 500 malah 5,000 follower pun tak kesah.
Tp cik puan stoberi nih, baru ada 50 follower dah kecoh. Boooo....sama dia. Bo pendek. Booooo panjang. Hoho. Lantak arr...ada aku kesah follower ada 5 org, 15 org dan beribu2 pun. Derang, derang..aku, aku..muahahaha.

Ok, dulu aku ada buat award utk follower. Dn masa tu follower baru 45. Ngehh.. lps 2 bln baru gerak jadi 50. Mmg napak nau blog yg tak patut di follow. Hee..hee..hee...mekasih la pada korang2 yg sudi follow. Eh. Cop..follower ke 49 tu. Ai know you...haaaa.... tkpe la kak long. Sesambil masak kat umah tu, boleh la jugak baca blog adik ipar mu ini. Napaknya skang kena blog secara bersopan santun. Akak ipar ai is watching n reading. Ngeh ngeh ngeh.

Masa kat entry tu aku da janji akan bagi something pada follower ke 50. So, ai da tgk profile follower ke 50. Nick dia imanmom. Dan kat profile namanya kak pah.

Kak Pah.. kak Pah... sudi la apa kiranya Kak Pah meng emel ke saya agar saya dpt berhubungan dgn Kak Pah utk urusan hadiah tersebut. Emel saya ada tercatat di sebelah side bar di atas badge muka buku saya tu.

Opss..adiah tak seberapa la. Jangan la ingat kut saya nak bagi kereta Persona sebijik ke. Cuma adiah tanda ingatan tulus ikhlas. Apa tah lagi di bulan yg mulia ini (adakah Kurma Yusuf Taiyoob jenis bertangkai???)

Ok. Itu shj untuk ari ni. Esuk kita bertemu lagi ya. Bye. Bye.

3 comments:

Unknown said...

kekda naka dih jugakkkk
hihihi

tahniah kpd follower tersebut!

puanstoberi said...

nak adiah?? tggu towel yg kasik retu da koyak baru leh kasik. hik hikss.. jgn marah..akak guro guro jew.
Tah..tak menjelma pun follower tersebut. Kalo takde kekda reserve utk follower ke satus plak lah. Haha. Mau 3,4 thn baru dpt satus gamaknya...kui kui kui

nadiah said...

salam,follower ke 50,saya ke?
hehehe,alhamdulillah merasa gak hadiah dari ida,terima kasih la banyak2,hadiah hari raya ni,berkat tau!!!

nanti kakpah email kan ya!!