Saturday, July 27, 2013

Ihya Ramadhan #18 : Surah Al Qadr

Sepuluh malam terakhir makin menghampiri.
Yg dikatakan malam yg ada nya Lailatul Qadr.
(tp ada aku baca jugak, katanya tak semestinya malam Lailatul Qadr ni pada 10 mlm terakhir).
Itu lah yg sepatutnya. Bukan 10 mlm terakhir je kita tetiba semangat kan.

Tu lah. Aku harap sgt pada 10 mlm terakhir ni aku boleh berpuasa.
Dan kalau boleh berpuasa, aku harap aku tak susah nak bangun. Tak asyik mengantuk. Tak asik tido je. Semua akan berlalu begitu saja nati.

Dan untuk kawan2 TTC'ian, sama sama kita berdoa mohon dimakbulkan hajat kita. 
Insyaallah :)

2 comments:

Masya said...

amin insyaallah... sy x ngantuk tp kalau dah 10 malam terakhir ni x lalu nak makan nasi masa sahur huhuhuhu

dear xila said...

tulA sy dah blaja smyg tahajud kdg2 je dpt tunaikan sbb telajak tdo hmmm semoga kita semua dirahmatiNya selalu :)