Wednesday, July 17, 2013

Berita Baik Untuk Penjawat Awam?

Bonus ke? Hahaha.
Tapi lagi nak hahahaha awal2 minggu tu ari.
Tetiba ber terbangan di ruangan FB sokkaba tahun lepas. Yg bonus masuk 9 Ogos tu. Hahahhaaha.
Lawak oih..nak bonus punya pasal, sokkaba tahun lepas pun jadi.
Dulu tahun lepas pun camtu lah. Sokkaba Metro jadi mangsa.

Skang ni kan... kalo ada apa2 berita, harus la kat FB tu kuar dulu. Takkan nak pakai artikel sokkaba lagi. Kalo bonus umum, time2 tu jugak la berita bertebaran. 

Takpe.. 

Kita tgk apa kata PM nih.
Katanya "Nanti...kita akan melihat perkara ini...Ada masa lagi"
Berita penuh : Utusan n Berita Harian

Takpe lah. Ada rezeki, ada.. takde takpe..
Yg penting, mggu depan kita gaji. Dgn KGT baru lagi. Itu pun da syukur Alhamdulillah kan. Dari orang lain yg dengarnya bonus 8bulan. Wah..siapa lah kan..?? Hihi.

4 comments:

D_08 said...

awok??? bersyukur...... kalo bagi bagoih..... kalo tak bagi....kite beraya ikutkemampuan kite.....

cikCha said...

wahhh bonus 8bln gaji?? syiok gilerrr..hihi

Rizziela said...

Insyallah..harap2 dapatlah bonus utk kakitangan kerajaan... boleh ringgankan bebanan perbelanjaan

PUANSTOBERI said...

D_08 :
Kan..ikut kemampuan..takyah sakan sgt..


CIKCHA :
Haha. tu lah..kita ni kalo bonus pun paling byk 1 stgh bulan. tu pun 3x bayo..ada org 8 bulan..tp org tak heran pun


RIZZIELA :
Ada tu..tp kalo takde pun takpe... kita kerja je.. :)