Monday, July 8, 2013

Edisi Sandal Flat Tapi Tebal

Sorrryyy...
Gmbar kasut plak kan.
Takde manners. Hihi.


Maaf kalau napak kurang bersopan dengan memaparkan gmbr kasut plak tetiba.
Takde la. Nak citer pasal sandals ni lah.

Oleh kerana masih 'gayat' rasanya nak ber high heels, aku tercari2 la kasut yg "flat tapi tebal".  [Yes, boleh dikatakan saya mmg peminat high heel. Saya takde masalah utk memakai heels. Selesa ja - kalau utk acara formal lah. Selipar tu mmg la yg paling selesa. Tp takkan  kau nak masuk bilik meeting pakai selipar Tatsing. Jangan buat hal!].

Memula igt nak g Fest City, carik kat BATA situ je. Salu kan Bata je byk fesyen ala2 makcik2 ni kan. Hihi. Sbb ada satu aku beli kat Bata. Mmg comfy. Tp myDH kata kasut tu dah 'daif' beno. So, bila boss suh g outstation, aku terpikir kasut. Haha. Giler remeh menda nak dipikir. Ye lah, outstation ni kira official matters kan. Kau mahu pakai selipar jopun ngan baju kurung naik flight? Dah la ari Khamis, batik plak tu. Mmg la tak salah. Malah, takde pun polis nak tangkap kalau aku pakai je baju batik ngan selipar. Tp itu kan etika pemakaian. Agak2 la kan. Imej katanya. 

Jadi, ptg sblm nak g outstation mmg nak g AEON BIG. Tambah stok buah/sayur. Dan elok la situ mmg ada Bata. Skali... udah tutup wey Bata kat situ. Ate', tak laku gamaknya kan. Mujo ada kedai kasut XES ni. Oke la dari takde. Murah je. RM25 sajork. Eh. Oke la. Selesa ja. Tu aku amik gmbo tu kat Airport sementara nak tggu naik flight balik KL lah. 

Jadi, pasni nak carik lagi. Nak buat kasut pakai raya plak. Dulu mmg heels sesaja pilihan. Skang takut pun ada dah nak pakai heels, cam rasa memberi tekanan pada area yg incision tu je. Padahal takde pun kan. Perasaan aku je. Tkpe, sok dah lama sket baru pakai balik. Suka. Mmg suka pakai heels. Entah. Lebih kompiden kot. Lagipun aku kan kemetot. Hahahaha.

Oke. Sekian citer pasal kasut.

3 comments:

Masya said...

oklah ni, kalau pakai heels mmg nampak kompiden hihihihi ... kt pulak jenis ikut mood nak pakai apa ...

Anum said...

cantik

Suria Amanda said...

SA dh lama x pakai high heels...rindu nk pakai tp kekok la....