Friday, July 5, 2013

Edisi Losyen Mustajab Delima

Wangi kan?
Bes. Suka aku pakai.

Sebelum ni pernah pakai yg halia biasa tu.
Yg kaler kuning, hijau, merah [warna traffic light la pulak].

Tapi yg ni sedap btul bau dia.
Lps mandi pagi2 taruk kat perut. Nak g ofis pun tak kesah. Sbb dia wangi.
Pastu kalo nak ke toilet, buang air pun cam bes je.
Sbb wangi2 tu tak ilang lagi.

Bes kan.
Lps ni nak terai yg rose tu plak.
Sedap jugak kot.

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

losyen plak

Nad MamaZN said...

Oo yg ni wangi ek?
Saya try yg kuning tu
Kuat btul bau dia
Kengkadang xtahan

Nur_cahayamataku said...

hi.. losyen mustajab rose pun sedap baunya.. nanti cuba tau..

Chekgu Azrine said...

Oo..tak tahu pun dia wangi

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

pernah dengar pasal losyen ni orang kata wangi...tak segan pakai dan bawa kemane2...tapi bunda belum pernah guna lagi..

~ain said...

wangi ek? selama ni kita duk pakai yang pati halia warna kuning. pas pakai, terkentut...

yang ni panas tak?

Zana Adieyza said...

kekda, ramai yg review lotion.. tp zana x pernah jumpa.. hahaha.. beli mana? patutlah kekda makin slim!!! hehehhe