Friday, November 5, 2010

~Pasal Widget Baru~

Aku ada letak gajet widget baru kat column sebelah ni.
Ada makna tu aku letak mendalah tu.

Mana tau kan, kut2 sempena befday aku yg ke tigaplohsatu bln dpn ni, dan juga anibesari ku yg kedua kali, aku murah hati nak bagi adiah lagi. Tehehehe...
Jadi tak perlu la nak jadi follower ke lps tu dah abis contest boleh unfollow, wat sticky note ke, letak banner ke bla bla bla..aku tgk dari situ je.
Tp aku rasa satu macam jugak widget tu. Takkan baru byk tu jer. Tkpe..tkpe..aku ni kan detail n documentation orgnya.
Mungkin widget itu penanda aras, tp aku leh kira balik betul ke tak apa yg dia kasik tu. 
Mmg aku ni bole je buat hingga ke tahap itu. Dulu aku masa blaja dan sdg bercintan cintun aku penah tulis every each SMS bf aku. Tehehehehe... ada tak yg buat sama cam aku ni.. ada tak? ada tak? ada tak? Aje keje giler kan. Siap ngan time, date segala. Lps tu da takde apa2 aku sudah bakar itu buku SMS.
Sbb itu aku ada list of follower aku, bila date dia kuar, dia masuk. Jd jgn risau aku tak jenguk blog2 korang. Aku jenguk..tp idak la hehari kan. Kadang lagi seronok baca bila lamaaaa tak baca. Bes. Bes.

So, apakah widget baru tu, dan siapakah berpeluang dpt adiah lagi tu , sila lah carik di sekitar2 blog ni. Mungkin utk 1st top or three tops or  5 tops or ten tops skali gus. Suka tak? Suka tak? suka tak?  Teng teng teng teng teng tengggg.. (sapa tgk citer Qalesya musim baru sure tau gaya cakap teng teng teng tu..muahahah).

Ok lah..giler je kan. Ni baru dpt online balik ni. Tu sbb mcm dose terlebih. Muahahahha...ok gudnite. Jgn raya berlebih2 sgt..

5 comments:

Admin said...

salam .. widget komen terbanyak ke? rasa cam sebelum ni takde je. huhuhuu

aitotyati said...

widget TERIMA KASIH DI ATAS SOKONGAN ANDA

pn stoberi baik bagi hadiah tu


ngehngeh

puanstoberi said...

HH :
tehehehehe.... :))

AitotYati :
Oww..ini bukan contest TEKA WIDGET BARU PUANSTOBERI. teheheheh... :P

ejaMaria said...

aku jarang kelebet blog nko nih... bukan blog nko je... blog lain pun sama... aku baca entry je... hehehe... eh tapi aku prasan... widget bagi komen terbanyak (sbb nama aku ada dlm senarai) dgn komen kengkawan...
eh aku nak letak jugak ah nnt... ;p

aitotyati said...

nak jugak nak jugak

*sambil hentak-hentak kaki*