Wednesday, November 17, 2010

~Pasal Menu Aidiladha~

Oih..byknya entry di ari raya aji ni yer. Ye lah..ez mz nak upload gambau kat kg neh. Ngeh ngeh ngeh.
So, nak story hidangan di ari raya ni plak.
Mak masak laksa. Nom nom nom. Kak cik sediakan nasi impit, kuah lodeh n kuah kacang. Juga kek stoberi layer n kek coklat. Aku? makan saja. Teh ehehehehe.
Jadi ari ni mentekedarah laksa je la jawabnya. Nom nom nom. ni jap lagi pun nak makan lagik. Ada gak yg bgn tetengah malam melawat incik Tan. Tehehehehe.
Jadi citer pjg pun tak guna... mari tgk gmbr feveret food ku dulu, kini dan selamanya.

Sebelum di bubuh kuah.

Selepas di bubuh kuah.

9 comments:

E K A said...

ait laksa tu ada udg ke k.reen

THE LEKAT LEKIT STORY said...

saya pun suka sangat.. rasa nak masak lak esok

haszuraidah ishak said...

waahhh..nampak sedap la laksa tu..huhuhu..terliur!!

PUANSTOBERI said...

EKA :
huhu..nati pasni kak reen wat laksa udang eh. tehehehe..
itu cili tu..yg terkena kuah laksa. napak cam udang lak eh. :P

Lekat Lekit :
Jarang la org tak suka laksa ni kan.. nak buat pun simple mimple..so, mari buat laksa

Has :
Alamak...men ter liur kan org di perantauan adalah terasa bersalah. teheheheheh

Nana said...

ngape xajak saya dtg umah akk.
laksa penang tu peberet sya tau

JIVEBUMZ said...

kak,
terliur saya nengok laksa akan neh! adeiiiii

nak laksa..nak laksa..nak laksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


uwaaaaaaaaaaa

PUANSTOBERI said...

Nana :
Cena la akak nak ajak Nana, Keramat ke Perak ni jauh.. tggu eh..nati akak buat housewarming pasti akak buat laksa ni..masa tu leh dtg. Bwk Nana kecik skali. tehehehe

ILa :
Alamak! ni yg terlebih rasa bersalah nih.. tetiba membuatkan org peknen terliur.
Alamak..alamak...cena???

Anitadahahs said...

serius!
terliur dah niii :(
nak cari jugak laksa besok!!

PUANSTOBERI said...

Anita :
Err..errr... alamak cena ni..ramai plak terliur ngan laksa.. huhu