Tuesday, November 30, 2010

~Pasal Tatau Nak Makan Apa~

Haaa....ni apa ni..ramai2 kat opis aku ni...
Dah la malas nak makan kat kafe. Bosan giler asik nak makan menda yg sama.
Igt nak kuar la memana, Ampang Park ke KLCC ke.
Tup tup haa...keta penuh giler. Kang balik paking takde.
Suka nau deme ni buat program kat sini eh.
Mmg feveret place da skang sini.
Retu Pertandingan Impian 1 Malaysia, final dia sini gak.
Ni Hari Inovasi pulekkk.

Jadi nya, di waktu lunch ini, aku hanya di tpt aku.
Mengetuk ngetuk keyboard, meng apdet blog, tanpa makan tengahari.
Lantakkan situ. Lapar kang baru turun bawah.
Carik la apa apa. Kalo ada lagi la..kalo takde..mencekik je la apa apa yg ada kat atas neh.

Huh!

8 comments:

ciK mOt ©™ said...

samalah kita reen...lapo..bosan ngan menu kafe bawah ni...
aihhh tingin makang mekde la...hahaha

MAMA AIZARA said...

azi pn dh muak makan kat foodcourt, mahal satu, tak sedap satu...

cikbedahlaser said...

sy ade no tipon mekdi.. dominos pon ade.. nak?

PUANSTOBERI said...

CikMOt :
Kan???? suma org bosan bila sebut makanan cafe..
Ha...awat tak tepon mekdi?? call lekaih

Azi :
Kan?? Btul la kan..suma org cam bosan bila terpaksa hadap hari2 makanan kat kafe opis.

CBL :
Ewah..sound glamer eh bila tulis CBL. Ala ala citra bunga lestari giteww....awwwww... tehehheeh

Incik asben akak nak pi belikan mekdi tadi..tp akak namo lah.. esuk esuk la makan mekdi. huhuhu

~ain said...

heheh byk sangat pilihan, sampai tak tahu nak makan apa ye.. =)


ain kat sini, hmm. nasik je aaaa hari2 .. tu yg macam bebola nasik dah skrg ni.. ghehehhe

AdiaLuze said...

Mkn kat mana2 pun leh boing kan Reen...Kalo nak, cb je la masak sendiri....

Kot2 leh lagi sedap dr mekdi ka, domino ka...Hehehehe

PUANSTOBERI said...

~ain :
Ok, ayat bebola nasik tu sgt kelakar. tehehehehe

Adialuze :
Masak sendiri..awwww... tak ter bangun pepagi nak masak uolss... aiols ni pemaleh... tehehehheeh

cikbedahlaser said...

sgt la glemer..aah la..sama nama dgn bunga.. tp die bcl la tapi..
ahahahahah