Wednesday, November 17, 2010

~Award : Blog is So Cantik~

Ok Farah, baru reni kak reen sempat nak tepek award Farah. Thanks eh Farah. Ailebiu lah sis sbb ingat juga ke Kak Reen ne walo Kak Reen tak bagi2 lagi adiah contest Farah.

Sebelum tepek award sila jawab soklan dulu :

1. Berikan satu nickname utk pemberi award - Farah Khan. Ini olang minat SRK okeh.
2. Ucapan utk pemberi award - bila nak jumpa ni Farah. Nak bg adiah neee...sila elo elo akak  lelaju bila pree okeh (>,<).
3. Artis yang korang  minat? 6 org - haaa....mcm rasa zaman berlalu dah minat2 artis ni. Tatau la minat sapa dah. Mcm tak buleh jawab je soklan ni.. next q please.
4. Beri award ni kpd 10 org blogger.
Err...sempena ari raya Aidiladha ni saya tak mahu mengorbankan award ni pada sesapa. Saya nak simpan sendiri sbb saya kudukut kali ne....tehehehheheh

Last skali..nah amekk...tempek award ni kat dahi.. hihihihihi

2 comments:

AdiaLuze said...

Sedapnyeeee Laksa...Nak ckit...ahakss

farah hairuddin said...

hhahaha..o0o0..berkorban award ye kak reen??hehe...xpe2..thanks coz amek award ni!!