Saturday, November 13, 2010

~Hepi Holiday~

No internet. No lappy.
Kerana kononnya nak .......

Tapi bukan la...
ekceli saja nak merehatkan minda. 
Penat dah..dan lama dah tak bercuti berdua sahaja.


Jadi kami memilih utk ke sini.

Moga apa yg di booking itu mmg seindah gmbr ini lah yer.

Yang ada pemandangan malam yang indah begini


 So........

Source : Google

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

selamat berhoney moon..


untung2 ada lagi lepas ni..


hehe..

Nafisa81 said...

uish...bestnyer...anak2 tak bawak ker?

~ain said...

HAMBOI!!!! ke mana tu cik jah? ahhahah (feel macam makcik2 kecoh)

=)

PUANSTOBERI said...

azrina :
Ada lagi apa tu yunk?? ada lagi honeymoon?? ada..mmg ada.. teheheh

Nafisa :
Anak-anak?? hihi..ini honeymoon nak buat anak la neh.. teheheh *tetttt*

~ain :
Che jah nak merehatkan minda ni ha che nap oii... tehehehehh

E K A said...

k.reen g mana.tak sabar nak tgk pic hnymoon

PUANSTOBERI said...

EKA :
hihi..da ada jawapan kat entry seterusnya kan..teheheh