Friday, November 19, 2010

~Mari Ganti Purse Erin Contest~

Ok, kali ni kita buat entry contest plak. Sbb da kena tag ngan tuanpunya contest serta nak memeriahkan contest, maka ahkak pun buat la entry ni.

Syarat2 peraduan ada disini - Contest Erin. Kena baca betul2 sbb byk yg wajib wajib wajib. ngehehehehe.

So, Erin, kak Reen pilih purse yg ni lah. Sbb ini burberry kan. Ada bunyi mcm stoberi stoberi sket. Lagipun napak stylo mylo sket. Lps tu rasa dia nyer texture dia tu lagi bes kut dari yg satu lagi tu. Lps tu kaler pun mcm comei comei gitu. Pendek kata, akak sker yg ni lah.
Kena tag 3 org lagi..wajib ni..kalo tak 3, kena lebih. Sapa lak aku nak tag nih... umm..sapa yg sker join2 contest, sila join eh.. due date esuk je ni (20/11/2010). (Erin, aci tak macam tu..akak tak reti tul nak tag tag org masuk contest ni.. tehehhehehe).

Again, sapa berminat leh click sini eh..mari ganti purse erin contest. Dgr citer, adiah pun lemayan jugak..apa laga..jumsss...

2 comments:

Anitadahahs said...

semoga kak reen berjaya dapat!hehe

aMyErInAiMiE said...

hahha.bole je la kak oi..hehe.tengkiu3!!