Tuesday, April 6, 2010

~tAG - aWaRd~


Wahh..dpt award lagi lah. Kali ni dari kawan blogger 2010 saya iaitu PnMaria.
Blog dia nama EjaMaria ekceli. Tau tak dlm thn 2010 ni sy dpt 3 rakan blogger baru yg nama lebey kuang iaitu Ejamaria, then cik Ejaa kita pehtu Mieja. Dess..kadang bila tgk kat new entry kat dashboard tu terkompius pun ada. Tkpe..tkpe..lupakan pasal itu.

Then bila terima anugerah kena la ada syarat yakni kena ucapkan terima kasih pada pemberi. Dan cam biasa aku sker nak alter syarat. Selain terima kasih kena la citer serba sedikit mengenai pemberi tersebut. Secara ringkas dlm satu ayat shj. Ngeh..

Ok..terima kasih pada Pn Maria sbb sudi lah memberi award ni kepada saya. Interesting katanya. Hikss..
Ok. Maria ini sudah berkeluarga, punyai 3 org anak yg comei2, 2 gal's n 1 boy dan seorang tu befdaynya sama dgn saya pula.

Lagi syarat menerima award ni kena citer pasal 7 perkara ttg diri si penerima. .

Ok, thn lepas ada tulis dah cenggini tp maleh la nak semak2 balik then nak link2 balik kan. So, tulis semula lah. 7 je ke?? 17 pun buleh nih [velagak la pulekkk..ngehh]
1. Mudah ketawa
2. Suka berkawan
3. Tak suka la org kepoh2 nih.
4. Suka hang out
5. Suka gi laut [owh..Perhentian..bila nak menjadi realisasi ni]
6. Suka stoberi
7. Tak kesah pun dgn ranc tibi tp mmg leka dgn internet.

See..SSS saja.. [wess..geng SRC, igt tak Mr GOh yg ajar kita Add Maths tu. SSS katanya. Hehe].

Then serahkan award kepada 7 penerima seterusnya dan ceritakan serba ringkas ttg penerima dlm satu ayat jugak. Haha. Aku kan slalu ci ngelat bab nak pass pada org ni. Tp kali ni serahkan je la. Kepada mereka ini, terima lah award ini. Blog anda mmg interesting lah! [aci tak kalo aku tak link, u know who u're kan? Cheersss :)) ]

1. Che Sue : beliau sdg di posting ke Algeria sanun [aku tau ko mesti maleh. Amik je lah.. tepek je kat blog]
2. Shahbaik : beliau adalah seorang yg bekerja di KL tp menetap di Seremban dan sedang mengandung bb pertama. Tahniah buat beliau [eh. sudah 2 ayat]
3. PuanPurple : beliau ini juga sedang mengandung anak pertama.
4. PuanAyangKoji : beliau adalah ibu kepada 2 anak lelaki yg kiut miut.
5. Puan..eh..blum Pn. Hehe. Cik Esca a.k.a Riena : beliau akan mengahwini..eh..berkahwin pada bulan Jun nati [jgn lupa jemput tauu...hikss].
6. Puan Irtiyah : beliau adalah seorang pendidik [blog anda mmg interesting..byk ilmu yg sy perolehi]
7. Last but not least : Puan Zatul : beliau adalah my BFF [sila tempek kat blog-yg-masih-rahsia anda].
8. Aku tk kira..nak kasik jugak lagi sorang iaitu PnItaYanin. Dh lama aku tak 'sembang2' ngan dia ni : Beliau keja di tpt mengeluarkan wang.
9. Ala..nak juga bg award ni khas utk pembaca-rahsia-baca-dlm-diam aku tu. Sian beliau tk dpt award. Amik lah. Tepek la kat memana. Susah2 sgt tepek kat dahi je. Lalalalalala :P

Ok. Dah abis. Aku ni kalo org bagi assigment mmg laju2 je buat. Kut tak kang aku lupa sbb aku mmg tk sker wat draft entry. Sekali harung naik pastu otopublish kan jer.

PnStoberi : Blog2 lain pun interesting jugak..so, sy bg juga award ni.

3 comments:

ItaYaniN said...

huwaaa..kena gak..hahah..xpe2..akan dimasukkan ke dlm blog ita..tq

Unknown said...

reen, dlm pepagi yg pening ni.. terkekeh2 aku baca blog ko.. sbb terus2 dpt award di pagi2 yg mulia nih.. weh, blog aku tk aktif la.. aku nk letak kt fb,bleh? thank u reen..

apapun, ko punye penyataan no.9 tu aku sukaa.. i loikkkee.. kena beberapa bijik dh org tu sejak akhir2 ni.. kihkih..

thanks reen..

puanstoberi said...

ITA,
sila..sila amik..lama tk kasik tag ke ita. Ngehh..

OTO,
ko nak buh kat fb ker?? ala..tk spesel la..tp takpe la..ko buh je la. Asal ko ada kata award tu dr aku. Hiksss..

Welkam pn OTo.