Friday, April 9, 2010

~PnStoberi & Assignment~

Cea...macam masa study pulak kan.
Ya..sudah lama tak ber assignment-assignment ni.
8 tahun lps mmg la saban hari disogok kan dgn assignment.
*Ya Allah..8 thn da aku tinggalkan zaman unibesiti..lama giler da..tp ttp rasa mcm baru. Wuhuhu*

Dan kerana assignment lah aku ada di opis waktu lunch ari Jumaat.
Igt aku tak panas pungkoq ke duk opis waktu lunch yg mana org lain udah pegi bersuka ria ke KLCC lah, Pavi la, Jalan TAR la..atau paling2 tidak Ampang Park.
Tp keranamu assignment..ku gagahi jugak lah mengadap PC ni.

Ni sebenarnya ujian penilaian utk jawatan aku intebiu last Monday tu.
Iyer..ada assignment bagai. Dulu tak penah pun. Tp takpe..ai loike je.
Dia bagi Kajian Kes. Pasal Kepimpinan.
Kajian Kes. Lagi la mmg ai loike. Kan dulu aku mmg minat subject Law. So..mmg suka.
Cuma kena pi cari rujukan ni. Sbb dia nak tau rujukan mana kita korek. Huhu
Esuk rasa nya kena g National Library nih.
Wahh..National Library katanya. Yelah..da mmg dokek ngan umah den nun ha.. bersin pun donga ko library *nak menipu pun sila la agak2*
Tp mmg dkt la. Nak jalan kaki pun buleh tp mana mungkin aku nak sbb nati peluh tiak la..

Aku tk penah masuk tpt buku2 kat library tu. [kat office dia penah la. Ada course masa tu, ate katanya kami ni se KPKK..makanya ada la course kat situ].
Ni kalo pi mmg rusa masuk kg la.
Tkpe..dressing kena mcm student U. Pakai tudung lilit2 mcm Yuna. Baby-T hok lengan pjg. Pakai lip balm je. Huhu. So nati ada la librarian ensem akan tnya "adik nak gi bhgn mana?"
Muahahahaha..perasan giler! Badan da mampat mcm tong gas lagi mau perasan nak jd student.

Dah..nak cari bahan nih.
Pasal kepimpinan [ini kena tgk buku mgt.mmg melambak lah].
Pasal Kebolehan [competence] - ini pun kena tgk dlm buku Mgt.
Pasal Modal Insan - google je lah.
Pasal Amalan Etika - [ kena tgk Pekeliling dan Tonggek Tonggak 12]

PnStoberi : Masih tidak padam impian utk smbg Master.

2 comments:

cik.pija said...

wahhhh da keje pun ade asement. huhuhu.

bagus lah sis ade keinginan untuk sambung master, mne tau ka t leh sambung phd ke. waaa

Diarihatiku1976 said...

ptk sekarang silibus nyer kena assigment kan... jenuh tu.... makin susah dah sekarang...