Tuesday, April 27, 2010

~PnStoberi & Senam Seni~

Saja nak taruk gmbr tgh bersenam. Masa ni opis wat xtvt senam seni. Ari Jumaat. Suma kena turun. Tp ada je tak turun.

Ok. Satu. Dua. Dua lagi. Ewah..ewah.. suma napak cumil2 je. Hehe. Aku nak kata TKP aku paling cumil. Tp kang ada pembaca yg baca dlm diam cum informer tu pi gitau TKP lak aku kata TKP paling cumil. Ttiba je kang ada plak aku nyer entry yg da siap di print dlm bilik TKP. Ha..cena. Informer ni mmg bikin aku susah je nak wat entry tau. Nyampahh! [sambil jeling maut].


Eii..napak benar sj aku posing sbb kawan lagi 2 org tu da buat aksi lain dah. Ah..lantak..yg nyata aku turun bersenam. Ko turun?? [ditujukan pada informer tak bergaji yg sker baca entry aku pehtu pi spread ke sana sini. Eluk je la hai perangai]

Motip nak buat gaya camtu. Haha. Ko ado?? takdo kan?? so takyah nak bising2. Kalo nak baca, baca senyap2. Tkyah ko nak terasa aku pi kutuk kawan ko ke apa ke. Bosan lah kau nih.

Lps senam2 tu ada permainan indoor jugak. Tp masa tu da dkt kul 5. Ramai da balik pun. Org tak ramai.

Lps tu ada jugak makan-makan. Makan rojak mama eh. Rojak mamak. Ha..aku tau..informer tu da seronok dah. Ada bhn berita la kununnya. Da nak pikir nak bitau org tu suh print entry aku ni kan. Haha. Ko ingat aku nak ckp pasal kawan kau ke. Tkde masa la weiii... sibuk je...!! Ada juga cendol. Aku makan cendol..ko makan?? tp ada aku kesah ko makan ke tak?? Haha.

Ok. Itu saja. Entry ni mcm nak mem "bom" org je kan. Saja..sbb ini kan entry ber bau keopisan. Mesti silent reader yg setia tu terhidu then dia da siap sedia nak war2kan entry aku ni. Dia kan informer tak bergaji. Tup2 da kelaut..takde citer apa pun. Pasal bersenam je. Lantak la..ko nak gitau..gitau la..tinggi gak rating blog aku ni. Ko dapat apa??

PnStoberi : ada je org suka menyibuk kan?? Benci!

No comments: