Wednesday, April 21, 2010

~Ko Peknen Sudah?~

Ok. Ini kawan aku ni bbtul nak tnya aku dah peknen ke atau sbb dia napak perut aku tu macam org peknen.
FB tk buleh bkk kat opis so, dpt msg dia thru gmail je la kan. Masa tu aku tk pasti gmbr mana la dia maksudkan [tp aku tau dia mesti tgk kat gmbr kat Perlis tu].
So, ptg ni bkk. Owh...gmbr 'sehati sejiwa' kami ni.
Kalo dia tulis camtu tp tak maksudkan kat perut aku, ok la kan.
Tp kalo dia suspect aku peknen lps dia menelek perut aku makanya aku adalah buncit yg tahap kritikal which org kata mengandung.
Tgk aku reply memula tu. Aku "a'ah" kan ajer. Haha. Apa la perasaan dia gamaknya kalo bbtul aku peknen. Terkejut? Suka?? Hihoww.... aduhai la shbt ku sorang ni. Ada je gmbr baru sure dia kata aku peknen. Retu gmbr masa aku buat open house retu dia jugak la tnya aku peknen brapa bulan stlh dia tgk aku tembam semacam. Ko telek bebetul yer gmbr aku.

Lps tu da tgk gmbr baru aku tau gmbr mana, aku reply la yg sesia je aku sit up pepagi subuh lps bangun tido tu. Waaa.... say no to nasik lemak after thissss...tidak! tidak! [eh. kompem ke nasik lemak yg membuatkan perut ko membuncit mcm org hamil ni Ieda oiii]
Owh. Teringat entry Maria 2,3 ari lps pasal minum ais tu. Mebi juga sbb ini. Ok..say no to ice jugak. Tskkk..nasik lemak aku buleh..tp ais..owh..tskk..tskkk..


Ce korang telek. Perut aku buncit sgt ke weh. Cam org mengandung weh?? Tidak..tidak..sedangkan masa tu shbt baik tgh dok dtg tu. Huwaaa...sadis giler la rasa.

Ok..to my pren yg jauh di Johor itu. Sy tidak mengandung ye che puan. Tp jika ada 40 org lagi kata macam tu Insyallah..lps ni hamil lah sy. Aminn...

PnStoberi : Masa memula baca soklan tu, tatau la cemna nak describe perasaan tu. Sungguh, aku sensitip dgn soalan itu.

7 comments:

Anonymous said...

err kalo aku tgk gmbo tu..aku tnya ko "enche lan peknen brapa bulan?" kekekek..seyes laki ko berisik skg weh..laki akuu? hoh! cerewet makan..!

puanstoberi said...

ekekekek...lawak ah ko ni sue. tp mmg btol pun. mcm ada buah temikai dlm perut beliau tu. Huhu.
Laki aku tu tukang abiskan makanan sbb tu la dia jadi cemtu. Ekekeke

Unknown said...

reen. kalo tgk gambo berdua tu mmg nmpk ko mcm peknen le.mgkin sbb ko dh berisi kn.. tok sah risau le.. bleh pulun exercise lagi tu..

ila ke yg tnya ko gitu? ke tim? ke incik isa? (wah sume warga johor aku hentam..mentang2 la bkn aku yg menanya..)

apapun,relax je reen..moga sume tu satu doa..

puanstoberi said...

haha.
ptg ni juga aku joging. muekekek..jogingnya sekali setahun. bila da muncit lagi bising2.

Err..bkn ko ke yg tanya?? aku rasa ko yg tanya. hahahahah

Unknown said...

haha.. setahun sekali pun tkpe la.. asal ko joging..

haha.. aku ke yg tnya?? dlm mimpi ko kut..

Okid said...

kak reen...klu akak tny komen za...za akan jwb.."ha'a laa..nmpk mcm peknen.."..mg2 smua nie sbg doa utk akak..mtk2 masin kt smua org nie..ehhehe...

akak kt senasib..za skrg pn dh muncit..cmne laa nk kmpiskan smula..huhuhu..bj kurungku bj dah xmuat...kain ketat..uwaaa...

puanstoberi said...

Za,
ko pun salah sorang yg menanti sgt2 akak peknen kan. sbb tu leh capture je gmbr tu mcm peknen. So, gmbr2 pasni akak da cover prut okeh. korang da takleh kata akak peknen da. Hahahah..

Giler klaka lah korang. Jenuh aku tahan napas masa nak bergambar.