Monday, April 26, 2010

~PnStoberi jalan2 lagik~



Kemana agaknya???

Pheww...entry Perlis pun tak abis lagik.

Sudah ada entry jalan2 yg lain pulak. Duh..kena buat laju2 ni. Sbb wiken ni ke tpt lain pula. Kemain byk entry tertunggak. Tidak sokaa!!

So..kasik layan gambar ini dulu ya.
Cuba teka dimanakah tempat tujuan pnstoberi ini. Gmbr atas mebi ada org buleh teka..tp yg kat bawah tu..sukar rasanya nak berikan jawapan yg tepat sbb pnstoberi ni pun sesudah 30thn baru tau tpt tu. Huhu.
Hepp..puan Aishah tak buleh jawab okeh sbb beliau da tau dari g-chat tadi.
Hehe.

PnStoberi : Penat giler..tp seronok!

4 comments:

Ejamaria said...

ngko ni jalan2 jer... jeles arrr... takpe takde anak kecik lagi, gi jalan puas2 nnt dah ade kelam kabut nak melayan

PUANSTOBERI said...

Maria,
Haha. Aku pn tatau la Maria..tup2 bulan ni aku berjalan aja tetiap mggu. penat giler. Tp tu lah. Masa ni la nak jalan puas2 sok2 kalo da beranak kecik makan 10 thn gak mau jalan2 smbil hu ha hu ha ni. Hik hik :))

Okid said...

akak iereen...za tau nie kt mn..bukit fraser kn..?

PUANSTOBERI said...

Bukit Fraser da btul..tp lagi satu tu cuba teka kat mana..bkn di Bukit Fraser tu. Ngehhh...