Monday, April 5, 2010

~PnStoberi & Intebiu 3~

Settled.
Lega sudaaa...
Mmg la pegi tak buat apa2 persediaan.
Cuma pagi2 tu ttiba mcm kelam kabut.
Baru nak carik apa itu Gagasan 1 Malaysia.
Apa itu Model Ekonomi Baru.
Tgk sikit2 pasal KPKK.
Ha..padan muka kan. Sabtu Ahad meronggeng je keja nya kan.
Pastu ttiba mcm takut.

Tp..tgk sepintas lalu je. Being as me yg mmg selamba je kan.

So, masuk pun da sessi ke3. Masuk pun da kul 12 lebey.
[kiterang nyer stail intebiu sini masuk sekali 5-6 org].
Mcm aku da expect soklan tu..mmg itu la kuarnya.
Pertamanya dia da tnya bidang tugas n sumbangan terbesar di sini.
Lepas tu dia tnya kalo pasal kursus berkaitan dgn pembelajaran kraf.
Lepas tu pendapat pasal koperasi [ini aku tk jwb pun..org lain da sibuk2 berebut nak jawab..so..biarkan mereka jawab].
Dan last but not least-soklan yg mmg aku nantikan- adakah bersedia utk ditukar?. Sila jawab dgn seikhlas hati katanya.
So..aku pun jawab lah dgn seikhlas hati yg aku mmg tak bersedia ditukarkan disebabkan beberapa faktor iaitu
-Asben aku bekerja kat HQ, so aku takmo menyusahkan organisasi pula dikemudian hari. Dtg plak surat rayuan dari aku nak tukar balik ke HQ.
-Aku da start set up life kat sini. Da beli rumah kat sini.
-Dan nak smbg Master kat UM.
Jadi aku kata kalo dapat 41, tp kena tukar maknanya itu bukan rezeki saya. Bagilah pada kawan2 yg mungkin boleh ditukarkan. Haha. Berkulat lah aku kat sini gamaknya dgn jawatan ni smpai pencen. Agagagagaga :)

Ok. Sambung buat keja. Udah half day menanti giliran di temuduga. So, skang masa utk smbg keja. Melambak ni keja nak buat nih. Utk Maria : Mlm nati lah wat entry beli apa kat PWTC semalam eh. Hik hik.

Oh ya..wajib ada pesanan utk pembaca tegar yg suka nak sebarkan citer saya. Ok..ini cerita saya yer. Takde kena mengena dgn org lain. Jgn rasa 'mengelenya' rasa citer ini citer org lain dan laju2 nak pi cerita kat org. Sekeh nak???

PnStoberi : Semuanya sudah tertulis.

4 comments:

Diarihatiku1976 said...

kpkk..? sama kementerian ni... kejer apa sampai interview sekali masuk 5-6 orang ekk.. ada ekk.. untung tu.. tak gabra..

puanstoberi said...

huhu. yelah sama kementerian je. tp tak sama agensi. hehe. suma kejer la masuk ramai2. dari gred 11 hingga la P & P.

ryn said...

http://macam-macamtudung.blogspot.com/

weh,,.. ni xde kena mengena ngan entry ko
just nak promote blog aku
baru jer nak start

puanstoberi said...

huhu..aku igt ada org sesaja nak promote tudung kat blog aku. huhu.
waa..da jadi peniaga pula ya skang nih. Huhu