Thursday, April 1, 2010

~PnStoberi & Intebiu 2~

kredit : here

Ada entry berkenaan intebiu ari tu kan.
So, Isnin ni interview nya.
Memula mmg mcm m.a.l.a.s.
Tp suma kata 'pegi saja la'
Ok la aku pegi la. Suma mcm bagi harapan.
[excuse me, buleh tak, tak perlu bagi harapan pada aku. Haha. Giler aku ni..takkan ada org nak ckp.."tkyah gi la ida, sure tk dpt nyer" ]

Lepas tu skang ni aku sudah la ada semangat dan enthusiasm utk pergi. Haha. SEMANGAT!
PIC : HERE


Ramai rasanya masuk intebiu tu. Tp..lantak lah..malas nak pikir. Ada rezeki ada la kan. No sob sob here..no sob sob there kalo tk dpt. Tk pyh la nak berair idung suma kalo tak dpt kan [ok..kat blog lama ada citer aku menanges bagai nih..cess!! udah la masa tu on my befday eve..mana tak sedey woo..sepjg hayat aku ingat]. Tp masa tu buleh la tulis sesuka ati sbb masa tu tkde rakan seopis prihatin cam skang ni. Skang kalo nak luah kan apa2 pasal opis aku kena lock pakai solex nih. Kut tak berterbangan citer aku ke merata pelusuk alam. Tp tkpe sbb aku da dpt 'tangkap' beliau..so..aku aim/suspect beliau je lah kan. Haha.

Ok checklist utk intebiu :
  • soklan pasti ditanya : apa sumbangan anda pada opis ini?? - checked - suda ada jawapan.
  • mengapa anda layak utk jawatan ini : checked.
  • kalo anda ditukarkan nak tak : checked
  • perintah Am, Dasar2 : maleh..tak kuasa lah aku. Kalo dia tanya aku diam je lah
  • Cara2 utk mempromosikan kraf : checked
  • Baju batik : checked. Cuma esuk cari tudung je.
Tu je la..lelain persediaan takde. Malas lah nak pikir sgt. Kali ni mmg sgt2 bergantung pada rezeki Yang Maha Kuasa.

Harap kawan2 yg membaca doakan yang terbaik utk pnstoberi ya.

PnStoberi : mungkin ada terselit rezeki di sebalik ketiadaan rezeki yg satu itu.

5 comments:

ejaMaria said...

klu dpt insyaAllah, hijrah di tpt baru mungkin lebih baik...

kiut said...

best of luck.. :)

-kakak fida.. hehehe-

Unknown said...

good luck reen! semoga ko dpt menjawab dgn jayanye.. mudah2an ada rezeki ko kali ni.. aminn...

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

InsyaAllah kalu ader rezeki tak kemana

Irtiyah said...

Salam

Semoga berjaya !
:)