Wednesday, April 14, 2010

~PnStoberi & PTK / PPK~

credit : kucing marah

u
rgghhhh...!!

Ha..geram nih. Buleh plak date utk PTK tu sama ngan date aku nak cuti.
Ok, sapa yg se KPKK gi utk PTK nih. Date 19-22 April.
Dkt IPPTAR sanun. Penginapan dan makan minum TIDAK DISEDIAKAN. Awal2 da dia bagitau.
Skang udah ada komponen generik, komponen Fungsional pulak.
Lps tu ada penilaian pemahaman, pemahaman dan penyelesaian kes serta temu duga berkumpulan.
Rasa2 nak pegi ke tak?.
Sbb kalo pegi confirm2 ke buleh dapat aras 4?
Ok, kaedah PPK ni baru 1st time guna nih. So, utk memperbaiki keputusan yg dulu la. Which mana tau kut2 leh dpt aras 4 ke kan.
Aku da 3 kali amik PTK n ketiga2nya baik umum or khusus adalah mendapat 3 shj.
Jadi..rasa malas mula menguasai diri.
Dan kalo da tau malas bakpe pulok mu nak isi borang dulu. Ngok dan Ngek btol lah!

4 hari tu. Start pepagi plak tu. Kalo tak amik apa jadi ek?? Nama blacklist eh? Ke thn dpn baru leh amik.

Hai..da siap assigment smpai pulak beban nih.. Saja je tau. Dulu pun ceni. Nak cuti pun tk buleh, ini dtg satu menda lagi. Jgn esuk da bulan 8 dia buat hal jugak sudahh..itu lagi makan ratus2 punya cuti2 tu.

PnStoberi : Sapa nyer idea nih???

10 comments:

Unknown said...

suka tgk gambar strawberry tu..sya paling tak suka PTK..huu

Diarihatiku1976 said...

hhaha.. lawak... alah try je gi... inikan 1st time konsep baru... kalo tak gi mana kita nak tahu konsep baru ni... next time dah tahu dan boleh dapat aras 4.. ahahakss

puanstoberi said...

Eh. 2 org bernama "hati" jd yg terawal mengkomen entry ini. HiHoww...

MATA HATI,
sy juga tk sker PTK, tp apa nak buat itu adalah "kewajipan" kita yg bertugas sbg penjawat awam nih.

DIARIHATIKU,
Dpt aras 4 pun stay post yg sama gak. Bila thn nak berubah entah la. Ngehh.. Makin lama makin complicated plak mendalah nih.

ryn said...

ko kena PTK kat angkasapuri eh>?
tempat kenangan tu...
aku dah pindah, kot tak kiter ni mmg la se KPKK kan?

puanstoberi said...

RYN,
walo ko da pindah tp still se KPKK. Cuma ko jauh la sket. Muehehehe.
Ha la..kat IPPTAR tu.

ryn said...

weh reen (jugak), aku bukan rtm dah
aku kan guna sama
skrang kat KPdnKK lak.. perdagangan dlm negeri.
dedulu, aku pun slalu gak kursus kat situ, mengah rasa nak panjat bukit ke IPTAR, dah la opis pun atas bukit dah.. double bukit lak

puanstoberi said...

Lor..ye ker?? memati ku ingat mu masih di RTM. caiss.. oh. ko guna sama ek..ptt la pun. tkpe..tkpe..nati aku merasa ke sana. nyampeessss

ryn said...

aku x cakap eh? a'ah la kan, aku just ckp tukar jer....
pegi la, dah la kekdg pak/mak guard sengal xbg bwk masuk keta.... laki aku selalu kena, xleh masuk amek aku dulu, kena temberang baru leh masuk, yg lawaknya ayat dia mesti aku ni baru abes pantang, xleh jln jauh... time peknen pun ckp menda yg sama

Elya Roza said...

nyum nyum...stawberry cokelat satu :D

puanstoberi said...

hai elyaelmo..
Stoberi coklat siappp... huhu