Monday, April 12, 2010

~PnStoberi & Assignment 2~

Duh!!
Bebtul sakit kepala nak buat assignment nih.
Otak aku da berkarat ke atau pun aku mmg pemalas.
Aku da tatau cemna cara nak buat assignment nih.
Dulu aku tulis draf dulu ke atau tulis trus kat PC.
Waa...giler cemni.
15hb da due. Kat opis mmg tak leh buat la sbb keja melambak.
Kat umah plak aku melayan internet. Fesbuk la, blog aku, blog org, porem cari lah. Haiyokk..
Pening..Pening..

Tp yg aku tau aku ni byk m.a.l.a.s jer.
Kalo ceni cemana nak smbg Master oiiii..!!!

**update : Jam 1.15pagi-13 April 2010.
Akhirnya berjaya juga merajinkkan diri. Yeah. Sudah ada 6 pages. Dia nak 8 pages. So, esuk smbg sket lagi dan ari Rabu buleh print dan hantar. HiHowww..
Aku leh je stay-up lagi ni, tp kesian my dear yg nemankan aku ni. Tertido2 kat sofa. So..kena la tido..sok nak keja pun kan. Emm..syiok lah buat assigment..membuatkan ku semakin bersemangat untuk further study. :))

PnStoberi : Mana pegi semangat jitumu??

No comments: