Wednesday, March 27, 2013

WW : Stoberi vs Stroberi

Stoberi dari Genting Highland.

p/s : Aku baru tahu, kat Bandung ada tempat namanya "rumah stroberi". Retu pegi Bandung mmg tak pegi pun sini. Ejaannya tu betul2 stroberi. Aku tau bila aku tgk kat instagram dgn #strawberry. Tapi mujo bukan stoberi kan. Kut tak org igt aku tiru tpt tu. Haha.

kredit : here

8 comments:

Sue-Rya Qistina said...

alaaa..sedapnya stroberi itu!
dah lama x makan. nomnomnom :D

Puan Awin said...

sabtu ni nk p ladang stoberi...cuti2 malaysia 4 hari...nk mkn stoberi puas2... ;)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kekda. hee. yeker ada. wahwah pasni kekda ke sana pula ye. hehehhee

Nory Zoulkefle said...

eja stoberi lagi cumellll....
macam kekda...
hehehe

cikbedahlaser said...

lama x tengok stoberi secara live.. ehhh

Zana Adieyza said...

nampak jer stoberi mesti zana akan teringat kat kekda.. betul!! kuat betul ikatan stoberi tu dgn kekda..hikhikhik..

PUANSTOBERI said...

SUE :
Sila dptkan di pasaraya berdekatan


AWIN :
Wahh..syok lah. Hihi


SHIELA :
Retu da pegi.tp tak tersampai lak tpt tu.

NORY
Aaaa...hikhik..malew aii

PUANSTOBERI said...

CBL :
Pegi la genting.uols salu panjat genting tetgh mlm kan.

ZANA :
Kihkih..bagaikan aur dgn tebing ek?