Tuesday, March 19, 2013

Busy Crazy

Hai olsss...
Google
Today is extra busy crazy.
Camtu gambar tu lah kalo boleh diandaikan.
Tu pun ada yang nak cakap pasal keja hakiki hakikat bagai kan (T____T)
Byk nak cakap. Byk nak luahkan.
Tapi terbatas.
Laman sosial bukan tpt utk meluahkan semuanya ikut sesedap rasa.
Orang kata ikut hati mati, ikut rasa binasa.
Jadi, pendam.
Balik kang kita citer sesama ngan osmet kita yer.
Itu la untungnya kalo dapat osmet merangkap opismet.
Kurang ke'bintatan' kepala ni.
Baru clear bintat pas jerit2 kat Genting tu hari, tup2 bintat balik.

Takpe lah.
Ingat kata2 yang sentiasa jadi pegangan.
Buat sedaya mampu, bagi lebih tapi jangan sesekali kurang.
Memang memacam di 'humban' kat kita. Takpe. Terima. Hakiki ke hakikat ke tulang belikat ke.
Buat selagi mampu, bagi lebih tapi jangan sesekali kurang.

Sentiasa ingat apa yg dibuat ni kerana Allah. Mencari keredhaan Allah. Insyaallah. Hati pun tenang.

2 comments:

eKa said...

eka pun kekda bz sesangat....nasib ada osmet.dia byk bantu

PUANSTOBERI said...

Tu ar...Eka pun osmet merangkap opismet jugak kan..hikhik