Sunday, March 3, 2013

Edisi HKK 2013 : Rehearsal

Ahad.
12.45pm.
Di ofis.

Rehearsal.
Majlis perasmian Hari Kraf Kebangsaan 2013.

Smlm.

Bkan full rehearsal.

Hari ni.

Full rehearsal.
Sempat la merasa di 'rafaksembah'kan. Huhu.
Abis... dah kena jadi 'permaisuri' katanya kheeen...
(Perasmian by Permaisuri Agong)

Esuk.
Memang takde la nak bergambar2/amik gambar camni.
Acik bertugas sambutan yaw.

Tak smpat nak wat autopublish entry.
Balik malam pun penat dah.
Oh.
Thanks ya pada sudi berkunjung.
Nati ai entry kan kunjungan mereka tu.
Dah berkunjung, membeli pula tu.
Mahal ke murah?
Datang dulu la baru tahu.

4 comments:

Nory Zoulkefle said...

nory dulu aktif menari, tapi sekarang tak lagi...
badan pon dah keras macam kayu...hehe

Sue-Rya Qistina said...

semlm saya pegi cari baju utk angklung group kami. ramai jugaklah org. harga? murah sgt!

Suwaibah YS said...

hurmmm.. besh nya keje cam kekda ni...

haih, ade keje kosong x sana? hehehe

PUANSTOBERI said...

NORY :
Ini org IB. Naper tak mintak keja IB dulu??
Hihi.


SUE :
Murah eh?? gud..gud..

SU :
Ada. Retu kan akak kata ada buka. Kenapa tak minta?