Wednesday, February 6, 2013

WW : Let's KFC

Semalam.
Hari Selasa ada 25% off utk snack plate.
Beli gak yg dinner kombo.
Cheezy wedges-all times favourite - walo dah beli serbuk cheezy yg taruk air tu je, tp tetap la sedap yg ini jugekkk... Aku tak berapa nak suka plak yang serbuk buh air tu... Masinnn.. 

14 comments:

fazilzura said...

adehhh , sure balik ni hadap KFC ..


*** salam kenalan

Sue-Rya Qistina said...

kekda, terliur sue tgk kfc ni tau. hahaha. gitu le org ngandong. pantang nmpk makanan :P

::EIDA:: said...

baru ida tau selasa murah.. hahahaa

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. patutlah setiap hari selasa nampak ramai masuk kfc. patut buat hari2 hahha macam mcd. sentiasa ada org masuk bukan nak tgu hari je kan kak reen. hehehe amboiii terliurnya budak demam tengok cheezy wedges kak reen tu :)

PUANSTOBERI said...

FAZILZURA :
Hai.. salam kenal juga..

Sila..sila jangan tak makan KFC. Hiks..


SUE :
Itu oke la Sue yang ngandong terliur.. akak yg tak penah ngandong ni pun asik terliur ja.. acena?? lagi kesian kut... mengandongi lemak agaknya. muahahahah :P

ieda said...

sedapnya.cizi weges tu mmg sgt2 suka.

hujan2 ni buat terliur je la.huhu...

Nory Zoulkefle said...

hari selasa je msti nak balik cepat2 gi KFC....cheezyy wedges feberet nory jgakk...hehehe

celettt sikit,,,hehe

eKa said...

eka dah lama tak makan kehepci.bila tgk cheezy wedges tu terliur terus

Nad MamaZN said...

lama xmkn kepci huhu!

Zana Adieyza said...

zana yg x mengandung ni pun terliur.. eh??

Suri Nasir said...

Sedaaaaaapnyeeeeeeeeeeeeeeeee..
Nk jugak...

Cik Anita said...

Baru beli semalam, tapi tak habis. Nape tah nafsu KFC dah kurang. Padahl hantu KFC before this..

PUANSTOBERI said...

IEDA :
Kannn.. akk pun sker.. tp yg beli pastu tambah air tu tak berapa sedap plak.

NORY :
Kan..seme pun sker kan.. dap..dap..


EKA :
Siler le makan :)

PUANSTOBERI said...

NAD :
Siler le bawa anak2 makan..hihi


ZANA :
Hihi.... tanda2 letteww.. ngeee


SURI NASIR :
Meh la amik..meh..


CIKNITA :
Kadang2 ada rasa camtu. akak dulu penah skali rasa camtu.. makan bulan juga tak makan kfc.. huhu