Wednesday, February 20, 2013

Edisi WW : Makan Makan

Old Town - Singgah minum petang balik koreje.
Suka roti kaler coklat tu.

Burgerbyte - Dato' Senu. Dinner. 
1st trial. Dkt ngan rumah.
Nati ai review.

Sizzling Yee Mee - AEON AU2

Apam balik rangup. 3 singgit.

Sorry lah kut ada sapa terliur ke, mengidam ke. Ah. Jangan kata org mengandung. Aku ni yg tak mengandung pun sering je terliur nak makan itu ini kalo tgk gmbr. Tapi makan nyer tak byk mana. Tapi.. apam balik rangup tu - beli 3 ringgit. Dan aku telan sebanyak 7 ketoi. Omnomnomnom :P

7 comments:

Sue-Rya Qistina said...

si kakak cukup gemar yee mee ngan apam balik rangup tu. kdg beli abis kt dia sorg je. hehehe

Nurzakiah Hanum said...

nyum2

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. sedapnya!

Nory Zoulkefle said...

tetiba rasa macam dah lama tak makan mini apam balik tu...nak carik kt pasar malam lah balik nnt...hehehe

::EIDA:: said...

laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. nak balik beli apam balik kecik tu jugak la..huhuu

eKa said...

adoi...terliur utk ke semuanya

PUANSTOBERI said...

SUE :
Eh..sama plak kegemaran dia ngan akak. haha.

HANUM :
Nyum..nyum..

SHEILA :
Dap..dap..

NORY :
Carik..jgn tak carik... sedap..dap..dap..


EIDA :
Beli..sedap..rangup woh.


EKA :
Aaaa...jgn terliur.. susah nak carik kang kat sana. huhu