Wednesday, February 20, 2013

Edisi WW : Colorful of Life


Colorful of life.
Haha. Tetiba.
Tuan kebun stoberi jauh nun di seberang laut.
Seme entry ari ni dtg dari gmbr kat instagram.
Yang dibuat ala-ala WW.
Dan di autopublish.
Thanks kerana sudi melawat kebun :)

p/s : Kalo ada kesempatan, buleh la beli ole2 dari seberang laut tu kan. 
Lps tu buat GA?? Ada yg mahu?? Hohohoii...

9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ole2.. best kan
mahu2

Nana Aris said...

GA? mau mau mau..tapi kadang selalu terlepas..entah kenapa new entry kekda selalu tak masuk dashboard..marsh tol ;p

Sue-Rya Qistina said...

bestnya dpt ke seberang laut.
kalau buat GA, haruslah kita support kekda :)

Z.U.E said...

kek da.. mesti la mauuu!

::EIDA:: said...

Sapa yang tamo? saya mauuuuuuuuuuu ;p

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak reen, cantik gambor! GA lagi. nak join insyallah. hehe jaga diri kat tempat jauh tu :)

Salmi Khairil said...

mau2,nk FM..hehehe

PUANSTOBERI said...

HANUM :
Mahu ya..tggu...

NANA :
Aaa.. tak folo akak letewww... hikhik


SUE :
Seberang laut cina selatan ja.. kuikuikui..

PUANSTOBERI said...

ZUE :
Orait..tguu...

EIDA :
Hikhik..gajah dah lekat kat petiais dah??


SHIELA :
Yer.. dah balik pun nih.


SALMI :
Huhu.. tgguuuu....