Friday, May 6, 2011

~Pasal Dapat Dan Beri~

Hectic plak di petang2 kala ni.
Igt tak kena masuk meting. Tp bos ajak gak.
Ikut kan je. Dan hasilnya. Kul 5.30pm baru abis.
Tu pun sebbek ada meting lain KP nak chair.

So, ptg ni nak tunjuk gmbr ini.

Dan gmbr ini.
 
 
Ada kaitannya antara kedua gambar ini.
Yg atas tu sesuatu aku terima dari rakan blogger.
Dan kat bawah tu sesuatu aku nak bagi pula pada rakan blogger aku.

So, utk yg bawah tu, kalo napak nama yg aku nak bagi tu, org berkenaan sila beri alamat yer.
Sbb adiah suma da siap masuk sampul yg dah bersetem.
Tinggal nak masuk dlm peti merah je.
Itu adalah utk kawan yg dpt teka aku over nite kat Putrajaya last week tu.
Dia tulis Putrajaya. Memang betul tp tak tepat.
If dia tulis Palm Garden IOI Resort Putrajaya, harus ku beri yg ini.
Apa pun, Syana, do emel me ur address yer yunk.
Emel lelaju kat cikstoberi@gmail.com
Agar aku leh laju2 hantar hadiah ke ko.

Dkt gmbr bwh tu ada 2 envelope. Satu lagi tu, adiah utk 300th follower aku.
Lama dah yg ni. Kalo konsep contest/GA, harus org igt aku pen tipu sbb lambat antar adiah. Ngeh ngeh ngeh. Aku bkn per, adiah ada, setem ada, dan kalo tak sempat ke PO, aku leh kirim je kat clerk aku sbb asbennya keja PM (oh. bkn Prime Minister, tp Pos Malaysia). Tp tu lah. Bertangguh tangguh. Lambat la jadinya. Jadi pada 300th follower kebun stoberi ni iaitu Ezawani yg keja di JPA, maaf yer kerna lambat.

Oh. Gmbr atas sekali tu, yg adiah dari blogger tu, nati ada entry khas yer.
Rasanya pemberi itu tahu hadiah itu datang darinya. Jadinya terima kasih yer yunk :)
Stoberi lagi.. ai loike... tp ada citer sedih sebenarnya di sebalik penerimaan adiah tu :(

1 comment:

chinta... said...

jangan lupa pos kat chinta satu yer..ngehngehngeh...