Friday, May 27, 2011

~Pasal Pelamin Pelamin~

Takde apa nak citer. Just nak tunjuk gmbr2 pelamin serta pengantin yg sempat di snap semlm n ari ni.
Pameran Pelamin 1 Malaysia

Pelamin by our designer's

Pameran pelamin dari butik2 pengantin

Pelamin DNA. huhu. Tp aku sker la.

Simple tapi menarik

Pun suka gak.

Pelamin angsa.

Actually byk je lagi, tp tak kuasa la kan nak pi snap seketui2. Tgk la kalo ada kerajinan kasik snap lagi yaw.

3 comments:

eda_ej said...

pelamin angsa tu ade tenampak kat tv smalam.. sume santek2.. boleh juling mate nengok..

Nana said...

heheh suh nana tgk ni mmg sesuai utk dia ni

PUANSTOBERI said...

EDA_EJ :
Tu la pasal. Seme moden2 da pelamin skang. Tade cam kita kawen dulu dah. Akak tertarik tul pelamin angsa ni. Unik. Huhu.

NANA :
Eh. Hehari dia menepek kat khemah pelamin ne.. Hau hau hau..
(tkpe..dia baca entry je, dia tak baca komen. Teeeheee)