Thursday, May 12, 2011

~Pasal Sangap Kejap~

Ha...kalut..kalut..seme.
Tetiba blogger dot com buat hal.
Tghari pun dia da buat hal gak. Tp kejap je.
Skali ptg trus 'error' kekdahnya. Haha.
Sangap kejap.

Dah la mmg takde entry sedari pagi ari ni.
Igt petang nak tempek la sesuatu. skali dia buat hal lak.
Selamat isu tersebut. Kut tak mesti hot hot hot. Hahaha.

Oke lah. Tkde apa nak diceritakan dah.
Ari ni takde la bz nau kat opis.
Pepagi aku da macam kaunter tiket wayang.
Dok bookingkan tiket adik2 opis yg nak tgk Kongsi.
Adik2 unit aku nak pegi ari ni gak. Org ajak tgk skali ngan aku takmo.
Kata derang 'nati leh citer kat Kekda'.
Pulak.. oke..oke.. wat eva.
Meh akak korang ni tolong belikan.

Lps tu belikan gak utk 2 org lagi adik yg lain.
Yg tu nak tgk dgn aku skali sok.

Makanya yey! esuk kita tgk Lu Sangsi Lu Mati.
Hik hiks

2 comments:

Anieshq said...

Kak Reen,
malam ni pun FB kacau betui la,
Tak tau la, myb line anie yg pblem kot, FB x ble bukak,
blog pun terkedek-kedek..
Boring ni,
t line clear Anie, Add Kak Reen kt Fb ekk...

zahidah dihaz said...

nak tengok jugak...


New Entry: Packing