Friday, April 29, 2011

~Pasal Mari Kita Ber Swimming~

Waktu lunch tadi ke Sogo.
Wah! Sogo ada sale rupanya.
Sembonia, Carlo Rino diskaun smpai 70%.
Tp tak sempat nak tgk.
Sbb sibuk carik baju swimming.
Hahaha.
Maklum ler. Esuk nak keceburrr dlm kolam.
Jgn pikir aku beli swimming suit hok gini plak.
Tapi kalo jumpa hok gini pun oke gak per.

Awww... penuh dgn stoberi. Teheheheheh.

Aku beli baju je. Sbb aku da ada suar yg jenis tight tu. Ada diskaun 50% lak tu. Bes. Bes.
Bebudak yg neman aku duk suh beli yg ada skirt2 skali tu.
Yg kayak gini.

Tp takde suar panjang la. Kena suar sendiri dan lengan pendek je.
Tp tak kuasa la aku. Tggu masuk umah baru nati. Hok tu buleh pakai selalu sbb kengkonon nak berenang kan.

Jadi selamat bercuti semua.
Jaga diri bebaik yer :)

7 comments:

eda_ej said...

bikini yang stobery tu cumel.. tapi kene gejebuss ngen en ruslan sahaje baru buleh pakai.. hehehe..

chinta... said...

selamat bercuti ye puan stoberi

chinta... said...

selamat bercuti ye puan stoberi...

Cik Anita said...

selamt bercuti kak reen!pilih yg stoberi tu. Padan sangat~ :D

pasal yg Sogo tu tak usah sebut lah, sepanjang tahun Sale. sakit jiwa je..hehe

AdiaLuze said...

Waaahhh .. sanggup ke ko nak pakai yang 2pc tu sis ?? Ahaaakksss ... Takleh nak bayang laaa ... Wakakaka

E K A said...

kekda...cumil gile yg stoberi tu...baju swimming suit yg ala2 muslimah tu sejibik cam eka...tp eka punya mmg lengan panjang.suar je eka pakai tight

PUANSTOBERI said...

eda :
tehehe...mmg tk lulus sirim la kalo nak pkai baju tu. tehehhe

chinta :
Yepp..macehhh

Cik Anita :
Wah..kemahin Nita yer.. sila adiahkan di ari jadi akak nati yea. :)

Adialuze :
Haha. jgn ko, tetiba aku pakai kang..ha..cena?? pehtu terdampar cam ikan dugong kat PD beach. Ada brann?? hahahah

Eka :
Akak igt nati nak beli gak lah cenggitu. tggu masuk umah baru nati lah. baru fefeling mandi kat pool hotel. tehhehehe