Thursday, April 21, 2011

~Pasal Ada Di Opis Kembali~

Udah kembali bersiaran dari KL.
Smpai KL dalam kul 9mlm smlm.
Nak kira penat tu mmg la penat.
Tp takkan nak cuti kan.
Nati org kata 'outstation sket nak cuti'.
Lagipun aku byk nak pakai cuti nati.
So, simpan je cuti.

Outstation ke JB mmg bes. Makan, makan, dan makan.
 (eh. ko pegi utk makan ke buat keja?) Hhahaha.
Perjalanan pegi balik pun lancar. Alhamdulillah.
Kerja pun selesai. Alhamdulillah.
Apa yg diuruskan kat PTG pun hampir selesai. Alhamdulillah. (1st time gi Nusajaya. Mcm Putrajaya jugak)
Yes. Hampir menuju KPI kite yer. Hiksss.. :D

Oke lah. Nati citer lanjut lagi.
Byk plak surat dlm tray-in nih.

Err..reni brapa hb?
21 baru eh?
gaji bila...gaji? 25hb kut eh.
Hahahahah...udah pokai sbb beli kepek berbakul2 kat Simpang Renggam.
Bes oh kedai tu, memacam kepek ada. Mcm nak borong seme. Huhu.

10 comments:

DKosongLapan said...

uiiiii...PUANSTROBERI ni koje asik berjalan je niiii.......penat ooooo kalo ghope tu....naseb baek le ingat sebab koje kan??? kalo tak.....ndak ke buat semue tu ???

LyNn HaMzAh said...

akak dtg JB ker...apesal x bagi tahu? kalau x leh jumpa...

SyaNa said...

selamat kembali
:-)

jels aku org keje bleh outstation
aku ni jenis keje peruk kt opis je
huhu

maszmadi said...

hah, agak2 kepek2 tu boleh x sampai ke SINI yerk?.. hehe

♥ Che NamNam ♥ said...

so jangan luper pos kat haku kepek barang sebungkus dua..hahaha..

gaji haku 23hb..lagi cepat dr ko,yesss...!!!

PUANSTOBERI said...

D08 :
Ate... Yob ni.. da baca blog stoberi ni mesti tau yg pnstoberi ni mmg aje gemo berjalan Yob..
kalo tak pasei keroje pun beliau mmg sker bejalan dan dok di hotel. hahaha. Ate' nyer, kan awok tiap bln nak menggeletis je nak bercuti. hahahahah

Lyn :
Dkt ke Lyn?? Opis akak kat Larkin - Jln Datin Halimah sanun. Hihi. Tk lama pun, sbb tu tak gitau. Hikss :>

Syana :
Yep..toce..toce...
Haha. Bkn salu pun dpt outstation. Gi pun aku takat dlm negeri je. Kalo dok bhgn promosi lagi bes. Luar negara sesajo.. ngeee.

Masz :
Ate.. mari ler naik kat ateh ni. Separuh bebudak ni da abis pun ngap. hihihi.

CNN :
Ate kome.. hanco kelebo la kepek tu kalo di pos ke mengkeme.

Eh. 23hb?? Urmm.. salu aku pun cpt gak. Tkpe. kalo 23hb lagi bes. Leh aku borong buku kat Pesta Buku nati. Ngeeee....

cikCha said...

aku brminat nak jwb tang gaji tu jer bleh? hehehe...
gaji 25hb kan? tp aku rasa 24hb tu dah kluar kot...
(dgn harapan yg menggunung tggi sbb nak gi PJ ada warehouse sale pureen...huhuhu)

cikbedahlaser said...

ai pon tgh kire gaji nih.. duit ai mmg dh setel dah.. g bercuti aritu.. ai tlg setelkan duit incik suami lak. hahahahah.. tu yg dok menunggu gaji tu

PUANSTOBERI said...

Shah :
tentah lusa masuk dah kut. Hihi

CBL :
Menghitung hari..detik demi detik.. hihihih

AdiaLuze said...

Kepek kat simpang renggam murh ke cheq ? Aku biasa kalau balik kampung singgah beli kepek kat ayer itam .. sbb makcik i meniaga kat ctu .. Thehehee