Wednesday, April 13, 2011

~Pasal Dapat Empat~

Ha Ha Ha Ha.
Gelak 4 kali yer.
Sbb bola sepak smlm menang 4-0.
Dgn Kelantan.
Tehehehehe. Mak sker nokss...

*tetiba*

Aku bkn penyokong tegar ke apa, adik unit aku sorang ni (dulu 2 org) org Kelantan.
Makanya ptg smlm before balik umah kiterang da pung pang pung pang dah.
Tu yg saja menambah2 tu. Hihi.

So, pas soping2 smlm, balik umah bkk Arena.
Skali tgk eh...da 2 la. Hihi.
Lelaju la komen kat grup Unit aku (kiterang kalo nak kutuk mengutuk, lawak berlawak ke, edisi sesama unit ada grup sendiri kat FB)
Tehehehe.

So, tahniah yer pasukan Kejo Yob Kejo.

Nati kalo ada lawan kat KL/Selangor aku nak heret lah my dear pegi tgk.
Aku pun tatau dia penyokong mana. Ate' asalnya Pahang, mastautinnya di Selangor.
Krisis identiti btol. Teheheheheheh.

10 comments:

Nana said...

eh bukan 2-0 ke?
tak tgk pon
tgu result je hahaha

PUANSTOBERI said...

Nana :
Negeri lain tu.. skip...skip... hahahahah :D

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

AYOO..XTAU SGT PASAL BOLA..HUHU

♥siEha♥ said...

salam ziarah....kt stat tgk pon dah 2-0....last2 kena 4-0..
hubby kt orng perak....hahaha

amalhaj said...

camner pulak ngan teman nih weh....teman tengok kat hall, oghang ghumah nengok kat bilik sbb teman oghang peghak, oghang ghumah oghe kelate.... huhuhuhuhuhuhuhuhu

anie said...

kejor yop kejor....hahaha..
org perak jugak

zahidah dihaz said...

lama dah tak tengok bola..


New Entry: FACEBOOK | KOREAN DRAMA FAN CLUB

cikpuanhady said...

huhuhuh..gomo kelate gomo..ekekek..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

PUANSTOBERI said...

Sue :
Sekali sekala layan bes gak Sue.. esp negeri sendiri main. hihi

Sieha :
Hai Sieha..thanks singgah..nati ai folo yu yer :D
Owww..asben org Perak.. kejo yob kejo la yer.. hihi

PUANSTOBERI said...

YOB Amal :
Errr... alamak...! tehehehh. Nyarih tak kena tido luo yer.. hihikss :D

Anie :
i know..i know.. hihi :D

zahidah :
sekali sekala oke juga layan

CPH :
Kelate yg dah kena gomo.. huhu :D