Thursday, April 28, 2011

~Pasal Ada Part 2 Pulak~

Dah masuk Part 2 plak.
Bosanggg!
Takde menda lain dah kat Mesia ni gamaknya.
Esuk ada Part 3, 4 smpai la 10.
Pehtu itu je la citer nya.

Mujur aku amik subject Isu Semasa dlm tahun 1998.
Byk la sket isu membina yg nak dibuat assignment.

Kalo skang :
Isu org terjun bangunan SPRM
Isu video seks
Dan paling tak buleh blah.
Isu Nasik Lemak Makcik Kantin Sekolah.

5 comments:

ch@ said...

tak pasal-pasal nasi lemak glamour. kita dulu makan masi lemak juga. daripada kantin sekolah sampai ke asrama membawa ke kantin dewan makan, macam ni juga. pokoknya kesedaran badan sendiri, betul tak kak?

ejaMaria said...

hahaha...
aku suke isu malam tadi : taman tema ala Upin & Ipin bakal di bina... yesss... ;p

cikCha said...

pada aku perkara yg paling x bleh blah yg isu mkn nasi lemak kat skolah tu..dulu kat skolah ku hari2 mkn nasi lemak,xde pon aku jd obesiti...hehehe

eda_ej said...

pasal nasik lemak tu nape kantin skolah je nak disalakan.. dalam peti ais kat rumah banyak fast food.. tu belom lagi stok jajan2 yang mak pak dah siap beli stok sebulan..

PUANSTOBERI said...

cha :
btul tu. tetiba jer timbul pasal nasik lemak. da tkde isu lain agaknya

maria :
owh... aku perasan gak isu tu. hik hik

shah :
entah nyer.. takde keja tol kan??

Eda :
tu la pasalnya.. feliksss